در پرسپولیس کودتا به راه افتاده است/ یحیی تیمش را برای قهرمانی می‌بندد/ لابد مهدوی‌کیا خودش باید برای تیم امید بازی می‌کرد؟

محمدرضا مهدوی، بازیکن اسبق پرسپولیس و مربی رده‌های پایه ملی در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در رابطه با شرایط این روزهای تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و حذف تیم امید از رقابت‌های آسیایی اظهاراتی را مطرح کرد.

انتظار حذف تیم امید ایران با هدایت مهدی مهدوی کیا را داشتید؟

بله! البته که داشتیم تیمی که بدون بازی دوستانه و تدارکاتی یک مرتبه وارد مسابقات اصلی میشود که بهتر از این نمی تواند نتیجه بگیرد. از طرفی بازیکنان این تیم همه بی‌تجربه بودند.

چطور؟

وقتی تیمی تشکیل شده که بازیکنانش در رده باشگاهی همیشه نیمکت‌نشین تیم‌هایشان بوده اند و حتی تجربه بازی در فضای داخلی کشور را هم نداشتند مهدوی کیا چه کار می توانست با این تیم بکند که نکرد؟ شاید توقع داشتید مهدوی کیا خودش لخت شود و برود برای تیم امید بازی کند! خیلی از بازیکنان حاضر در اردوی این تیم در رده باشگاهی شان حتی در لیست ۱۸ نفره مسابقات هم قرار نمی‌گرفتند.

با این حساب این مسابقات چه دستاوردی برای تیم امید ایران داشت؟

سه بازی تدارکاتی خوب بود برای اینکه بچه‌ها در شرایط مسابقه قرار بگیرند. البته که دوست داشتیم و امید ما در این مسابقات به مرحله بالاتر صعود کند و نتیجه بگیرد اما همین که این بچه‌ها با بازیکنان کشورهای دیگر تنه به تنه شدند خودش خوب است. این تجربه مهم بین المللی و شکستی که از ترکمنستان خوردن بازیکنن را به خودشان آورد و متوجه شدند که نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. البته این تجارب باید در بازیهایدوستانه رقم بخورد ولی وقتی بازی تدارکاتی آنچنانی نداریم همین می شود.

آینده این تیم را چطور می بینید؟

امیدوارم برای اردوهای بعدی و مسیر پیش روی تیم امید تدارکات بهتری در نظر گرفته شود.

در پرسپولیس کودتا به راه افتاده است/ یحیی تیمش را برای قهرمانی می بندد/ لابد مهدوی کیا خودش باید برای تیم امید بازی می کرد؟

از پرسپولیس خبر دارید؟

بله شکر خدا پرسپولیس از حالا استارتش را برای کسب عنوان قهرمانی فصل آینده زده است.

چطور؟

نگاهی به خریدهای اخیر پرسپولیس و تغییر و تحولاتی که در این تیم به وجود آمده مشخص می کند یک کودتای بزرگ در پرسپولیس رقم خورده تا سرآغاز کسب عنوان قهرمانی در فصل آینده باشد. بازیکنانی که جذب شده اند برای رفع نقاط ضعف هستند و این یعنی اتفاقات خوب در راه است.

خیلی مطمئن حرف می زنید؟

برای اینکه این تیم فصل گذشته دستخوش مشکلات مدیریتی و بعضاً فنی در بخش بازیکنان بود. اما حالا کادر فنی پرسپولیس با جبران اشتباهات فصل قبل در جذب نفرات مشخصاً تیمی را جمع و جور می کند که در لیگ برتر آینده مدعی اول قهرمانی باشد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی