جزئیات مرگ دو کارگر کارخانه شانه‌سازی افق قزوین

جزئیات مرگ دو کارگر کارخانه شانه‌سازی افق قزوین

جزئیات وقوع یک حادثه منجر به فوت برای دو نفر از کارگران شاغل در واحد تولیدکننده شانه تخم مرغ «افق قزوین» واقع در شهرک صنعتی الوند تشریح شد.

یک منبع کارگری درباره جزئیات بیشتر حادثه گازگرفتگی دو نفر از کارگران کارخانه سازنده شانه‌های تخم مرغ واقع در شهرک صنعتی الوند به خبرنگار ایلنا گفت: حادثه در واحد تولیدکننده شانه‌ای تخم مرغ«افق قزوین» رخ داده که در نتیجه آن دو کارگر حین تخلیه چاه فاضلاب بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

او با تشریح جزئیات این خبر گفت: بر اساس گفته‌های شاهدان عینی، این حادثه روز یکشنبه (۱۵ خرداد ماه) هنگامی رخ داد که یکی از کارگران که برای تعمیر لوله حین تخلیه فاضلاب به داخل چاه  مواد لجنی رفته بود، به دلیل استشمام گاز سمی ناشی از کاغذهای لجن شده دچار گاز گرفتگی شده و بیهوش می‌شود. همکار وی که خارج از چاه فاضلاب مشغول کار بود با مشاهده این اتفاق سریعا برای نجات همکار خود اقدام می‌کند که متاسفانه او نیز با استنشاق گاز سمی بیهوش می‌شود. در ادامه همکار سوم نیز با اطلاع از این موضوع گروه‌های امدادی خارج از کارخانه را مطلع می‌کند اما دو کارگر اول و دوم درنهایت جان خود را از دست می‌دهند.

به گفته وی؛ مراسم تشییع این دو کارگر جانباخته روز دوشنبه (۱۶ خرداد ماه) در شهر صنعتی الوند در استان قزوین با حضور همکاران و برخی فعالان کارگری برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبارحوادث
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی