خانه امید یاسوج محور برگزاری کلاس های فرهنگی و سلامت محور برای بازنشستگان

مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با فروکش کردن بیماری کرونا، کلاس ها و دورهمی های مختلف فرهنگی، آموزشی و سلامت محور برای بازنشستگان تحت پوشش این مدیریت در خانه امید یاسوج برگزار می شود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، احمد گودرزی اظهار داشت: خانه های امید یاسوج و گچساران با هدف فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و ایجاد فضای تحرک و پویایی در جامعه هدف، پس از فروکش کردن اپیدمی کرونا در کشور فعالیت های مختلفی را اجرا کرده است.

وی با اشاره به برخی از این اقدامات و فعالیت ها اظهار داشت: تشکیل کلاس های مختلف ورزشی برای بازنشستگان کشوری و خانواده آنان و اعزام بازنشستگان عزیز زیرپوشش به مکان های تفریحی کوه گل و چشمه ریزی دنا و مناطق تفریحی بیاره و کریک از جمله فعالیت های صورت گرفته است.

گودرزی یکی از خدمات ارائه شده به بازنشستگان را حضور پزشک متخصص در طول هفته به صورت حضوری و آنلاین با ویزیت رایگان عنوان کرد و افزود: ورزش صبحگاهی برای بازنشستکان کشوری در محوطه خانه امید یاسوج، فعال شدن فضای مطالعه خانه امید با امانت کتاب به بازنشستگان علاقه مند و برگزاری دورهمی های شاهنامه خوانی از دیگر اقداماتی است که در حوزه فرهنگی و سلامت بازنشستگان انجام شده است.

وی به ارائه برخی خدمات به اعضای خانواده بازنشستگان نیز اشاره کرد و گفت: تشکیل و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مثل نقاشی، قصه گویی، کتابخوانی، آموزش زبان انگلیسی و نمایش برای فرزندان و نوه های بازنشستگان کشوری بخشی از خدمات خانه های امید به خانواده بازنشستگان است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جلسات منظم آموزشی بازنشستگان استان در حوزه های سلامت، پیشگیری از آلزایمر، تغذیه و تندرستی وکلاس های فنی و حرفه ای و شناخت و خواص گیاهان دارویی و خنده درمانی در خانه امید استان برگزار می شود.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی