سرمربی والیبال دختران: مسئولیت شکست برابر تایلند را قبول می‌کنم

به گزارش ایرنا، تیم والیبال نوجوانان دختر ایران امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۴ به وقت ایران مقابل تایلند میزبان به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

در پایان این مسابقه شقایق حسن‌خانی از تیم ایران و واری سارا از تایلند هر دو ۲۱ امتیاز کسب کردند و امتیارآورترین بازیکنان زمین شدند. بعد از این دو بازیکن آسیه حسنی با کسب ۱۴ امتیاز بهترین بازیکن تیم ایران شد.

میترا شعبانیان درباره این بازی اظهار داشت: به نظرم بازیکنان امروز والیبال زیبایی به نمایش گذاشتند. در امتیازات حساس خطاهای فردی بیشتری داشتیم و همین اختلاف تیم ایران با تایلند بود. بازیکنان ما توانستند یک ست از تایلند بگیرند.

وی با یادآوری برنامه‌ریزی کادر فنی برای آمادگی روانی بازیکنان گفت: به آن‌ها گفته بودیم توانایی شکست تایلند را دارند و دور از دسترس نیست. من هم خیلی امیدوار بودم که برنده شویم؛ اما تایلند با تاکتیک‌های خوب، توانایی حمله و سرعت بالا بازی را برد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم والیبال خوبی را به نمایش گذاشتند. هنوز ۲ بازی دیگر داریم و امیدوارم در مسابقه‌های بعدی نتیجه بهتری بگیرند.

وی با بیان این‌که والیبال زنان ایران هیچ وقت و در هیچ رده‌ای سنی موفق به شکست تایلند نشده است، تصریح کرد: نمی‌خواهم اینگونه باخت تیم ایران را توجیه کنم.   مسئولیت باخت را قبول می‌کنم؛ اما امروز خوب بازی کردیم و اگر بچه‌ها کم اشتباه‌تر بودند، بازی پنج سته می‌شد و می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. با این حال کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و متاسفانه باختیم.

شعبانیان در مورد شانس صعود ایران به جمع چهار تیم برتر آسیا، گفت: در حال حاضر تمام برنامه‌ کادر فنی بازیابی روانی بازیکنان است و باید به آنها انگیزه دهیم تا در مسابقات بعدی بهتر بازی کنند.

همچنین سرمربی تیم تایلند پس از پیروزی برابر ایران گفت: خوشحالم که توانستیم امروز مقابل تیم ایران برنده شویم. ست دوم ایران سرویس‌های خوبی زد و تمام برنامه‌های تیم تایلند را بهم ریخت.

انگامریث آپهیرات گفت: در مجموع در ست دوم دیدار برابر ایران تحت فشار بودیم و نمی‌توانستیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم، به همین دلیل نتیجه آن ست را واگذار کردیم.

وی عنوان کرد: احساس می‌کنم تیم ایران خیلی قدرتمند بازی کرد و همانند تایلند آمادگی خوبی داشت. خوشحالم تیم قدرتمندی مثل ایران را می بینم که سرویس‌های خوبی می‌زند و امروز هم در دریافت و حمله هم خوب کار کرد.

تیم نوجوانان دختر ایران ۱۹ خرداد در سومین مسابقه خود از ساعت ۱۶ و ۳۰ به وقت ایران مقابل کره‌جنوبی به میدان می‌رود.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی