بررسی خرید قطعات جانبی دستگاه سنگ شکن

سنگ شکن از دیگر ابزار های مکانیکی می باشد که به آن پولی کش نیز می گویند. به طور کلی از کاربرد این محصول می توان به استفاده در معادن، جاده سازی ها و ماشین سازی ها اشاره داشت. سنگ شکن در معادن جهت استخراج و تجزیه و انتقال محصولات تولید شده از معدن نقشی بر عهده نداشته، در واقع کاربرد این دستگاه بیشتر برای تعمیر ماشین های معدنی و ابزار و ماشین های اساسی می باشد. به طور کلی با توجه به پیشرفت در زمینه صنعت ، استفاده از دستگاهایی همچون ماسه ساز خرگوشی و قطعاتی مانند شفت ماسه ساز خرگوشی و گیربکس کتابی نیز افزایش یافته است که می توانید ان را از مراکز معتبر تهیه نمایید. چنانچه بخواهید از هیدروکن به عنوان سنگ شکن اولیه و قلوه شکن بهره برداری نمایید لازم است تا سایز تاپشل را نیز تغییر دهید. از دو نوع منتل 2 و منتل 4 در سنگ شکن هیدروکن استفاده می شود که منتل 2 همراه کانکیو 2 یا کانکیو 4 بر روی هیدروکن بسته می گردد، در این صورت سنگ شکن به عنوان ماسه ساز کاربرد دارد. در هر دو حالت می توان گفت از تاپشل 4 مصرف می نماید.ولی در صورتی که از سنگ شکن هیدروکن به عنوان درشت شکن مصرف شود، می بایسست  منتل 4 را همراه کانکیو 4، کانکیو 5، کانکیو 5/6، کانکیو 7 یا کانکیو 8 بهره برداری نمود.

انواع سنگ شکن

این قطعه صنعتی در دو نوع دستی و هیدرولیک تولید و به بازار ارائه می شود.سنگ شکن فولی جهت بیرون آوردن هر نوع قطعه و یا بلبرینگ طراحی شده است . این دستگاه بدون آنکه آسیبی به قطعات وارد کند آن ها را از ماشین های اساسی خارج می نماید. با این دستگاه می توان هر نوع شفت و چرخ دنده را از محل نصب خود جدا نمود ولی فولی با این کارایی مناسبی ، در دو نوع دستی و هیدرولیک طراحی و ساخته می گردد. نوع دستی آن در دو مدل سه شاخه و دو شاخته ارائه می شود. این دستگاه به وسیله نیروی مکانیکی، قطعات مورد نظر شما را خارج می نماید.

 ماسه ساز خرگوشی چیست؟

ماسه ساز خرگوشی به عنوان زیر مجموعه های سنگ شکن های ثانویه به شمار می رود و برای خردایش سنگ دانه های ریز با سایز ۲۰ الی ۵۰ میلیمتر و تبدیل به محصول شکسته ۰ تا ۶ میلیمتر کاربرد دارد .دستگاه ماسه ساز خرگوشی  نسبت به دیگر سنگ شکن ها از راندمان پایینی برخوردار می باشد و بیشتر در مصالح و کانی های نرم و تاسیسات شن و ماسه کاربردی است.

مزایای ماسه ساز خرگوشی

ماسه ساز خرگوشی از دو درب جانبی برخوردار می باشد. با بازکردن آن ها تمامی قطعات داخلی در دسترس قرار می گیرد کخ باعث تعویض راحت تر آن می شود.همچنین از سه درب جانبی جهت سرویس و نگهداری آسان برخوردار می باشد.از شافت و محور مقاوم با سیستم برزه گیر بدنه برخوردار است.از لاینرهای چند وجهی مشابه تشکیل شده است.قیف خروجی آن خاصیت ضدسایش دارد.

کاربرد ماسه ساز خرگوشی

دستگاه ماسه ساز در صنایع معدنی کاربرد دارد که ماسه‌ های مورد نیاز به ‌روشی متفاوت تولید می کند و در اختیار بسیاری از کارخانه‌ ها قرار می دهد.شایان ذکر است جهت شکستن مصالح در سنگ شکن ماسه ساز، از نسل جدید ماسه‌ سازهای عمودی بهره برداری می گردد و کاملا متفاوت از سنگ شکن‌های ثانویه فعالیت می نماید.از این رو ماسه ها به شکل چند وجهی تولید می گردد و ریزدانه‌هایی ایجاد می کند که از حجم بسیار بالایی برخوردار می باشند. ماسه ‌ها در این روش خردایش کامل‌تری خواهند داشت وبه اندازه هایی همچون ۰.۶ میلی متر را در خروجی تحویل داده می شوند. جنس این ماسه ساز ها همچون سنگ شکن هیدروکن و ماسه ساز دو طرفه از فلز می باشد.لذا با توجه به مقاومت آن ها دسته بندی می گردند.برای نمونه ماسه ساز خرگوشی که ضد سایش است و طرفداران زیادی در کارخانه‌های مختلف دارد چرا که تعمیر و نگهداری راحت‌تری دارند.

گیربکس کتابی چیست؟

گیربکس کتابی نمونه ای از گیربکس صنعتی به شمار می رود. این مدل از گیربکس ها به علت برخورداری از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد ، جایگزین مناسبی جهت نمونه های مشابه در بازار محسوب می شوند. این محصول در بازار با نام های دیگری نیز معرفی می گردد. گیربکس نود درجه، گیربکس حلزونی و گیربکس nmrv   نمونه ای از گیر بکس هایی اند که در بازار ارائه می شوند. کشور چین از کشور هایی که اقدام به ساخت گیربکس نموده است که از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشند . این موضوع باعث شده تا مورد توجه صنعت گران مختلفی قرار گیرد. از دیگر ویزگی هایی که باعث محبوبیت اگیربکس های چینی شده است برخورداری از قیمت مناسب در مقابل کیفیت آن می باشد.

انواع گیربکس کتابی

گیربکس های کتابی در دو نوع پایه دار و محور سوار ارائه  می شوند.گیربکس کتابی پایه دار ، جهت نصب بر روی پایه های خود طراحی و تولید می گردند .گیربکس های کتابی محور سوار نیز، بر روی شافت دستگاه کاربرد دارد که به   طور مستقیم باید نصب گردد.در این میان ، آن چیزی که سبب تفاوت  گیربکس های کتابی با گیربکس های قورباغه ای می شود تنها  طراحی و شکل پوسته آن است.

امروزه با توجه به رشد صنعت نیاز افراد به لوازم صنعتی  و به روز افزایش یافته است . بنابراین مراکز زیادی اقدام به تولید و فروش انواع دستگاه سنگ شکن فولی و گیربکس کتابی می نمایند. ماکان سنگ شکن یکی از مراکز معتبر می باشد که در این خصوص فعالیت دارد. شرکت ماکان سنگ شکن با پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه در ساخت و توزیع قطعات انواع دستگاه های سنگ شکن و خطوط خردایش در این زمینه به افراد خدمات رسانی می نماید.

خودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی