یحیی گل محمدی OK داد/ ستاره استقلال در این صورت پرسپولیسی می شود

بدون شک یکی از بهترین‌های استقلال در این فصل آرتور کوین یامگا بوده است. وینگر فرانسوی استقلال در این فصل ۱۰ گل به ثمر رساند و نقش پررنگی درقهرمانی آبی‌ها داشته است. طی روزهای اخیر و با داغ شدن شایعات نقل و انتقالات برای فصل بعد، شایعه شد یامگا با پیشنهاد پرسپولیس برای سال آینده مواجه شد و این تیم قصد دارد ستاره این فصل استقلال را به خدمت بگیرد.

پرسپولیس درحالی به جذب ستاره رقیب سنتی خود علاقه مند است که این بازیکن برای فصل آینده با استقلال قرارداد دارد و همین موضوع کار را بسیار سخت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه علاقه ندارد وارد دعوای حقوقی با استقلال یا هر تیم دیگری شود به این ترتیب فقط در صورتی مذاکرات جدی خود را با یامگا و وکیلش آغاز خواهد کرد که یا این بازیکن قراردادش را با استقلال فسخ کرده باشد و یا اینکه رضایتنامه خودش را از آبی ها بگیرد.

یحیی گل محمدی OK داد/ ستاره استقلال در این صورت پرسپولیسی می شود

همچنین با توجه به عملکرد خوب یامگا در استقلال، به طور حتم این بازیکن با قراردادی بالاتر راضی به حضور در پرسپولیس و یا هر تیم دیگری خواهد شد. گفتنی است وقتی پیشنهاد حضور یامگا در پرسپولیس به مدیران این تیم داده شد، آن ها ابتدا با یحیی گل محمدی اطلاع دادند تا نظر سرمربی تیمشان را جویا شوند.

شنیده ها حاکی از آن است که یحیی از حضور یامگا استقبال کرده و این بازیکن را مورد تایید قرار داده است. هرچند پرسپولیس با توجه به قرارداد یامگا با استقلال کار سختی برای جذب این بازیکن فرانسوی دارد، ولی در صورتیکه این اتفاق رخ دهد و ستاره استقلال قرمز پوش شود، یکی از جنجالی ترین انتقال های چند سال اخیر را شاهد خواهیم بود.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی