بحران در ژیمناستیک ایران؛ چه کسی مانع برگزاری انتخابات این فدراسیون است؟

به گزارش ایرنا، فدراسیون ژیمناستیک در یکسال گذشته شرایط سختی را تجربه کرده و بحرانت مدیریتی در این فدراسیون به یکی از مهمترین مشکلات ورزش تبدیل شده است. بحرانی که در نتیجه عدم برگزار انتخابات و ثبت‌نام‌های پرتکرار ایجاد شده است و به نظر می‌رسد تا زمانی که انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزار نشود این فدراسیون رنگ آرامش به خود نمی‌گیرد.

حمید احمدی که به عنوان سرپرست اکنون در فدراسیون مشغول به کار است چندی پیش اعلام کرد که لازمه برگزاری انتخابات فدراسیون برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها است و این کار به زودی انجام خواهد شد. این سخنان احمدی در حالی بود که انتخابات کمیسیون‌ها برای دومین بار لغو شد.

بعد از لغو انتخابات کمیسیون‌ها، «سیدمقداد قلندرپور» سرپرست دبیری این فدراسیون در گفـت‌وگویی عنوان کرد که دلیل این موضوع این بوده که خیلی از استان‌ها در این باره توجیه نبودند و در جریان قوانین قرار نداشتند.

طولانی شدن زمان برگزاری این انتخابات و اظهارنظر عجیب سرپرست دبیری فدراسیون در زمینه توجیه نشدن استان ها این شائبه را به وجود آورده است که احمدی بیشتر از هر چیزی به دنبال طولانی‌تر کردن دوران سرپرستی خود است. این شائبه  زمانی پررنگ تر خواهد شد که انتخابات کمیسیون‌ها ۲ بار لغو شده و باید برای سومین بار ثبت نام آن انجام شود. اینکه چرا در ۲ دوره گذشته توجیهات لازم انجام نشده است خود علامت سوال این روزهای فدراسیون ژیمناستیک می‌باشد.

نصرالله پریچهر سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون ها در خصوص انتخابات فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: زهرااینچه درگاهی همکاری‌های لازم را با ما دارد. تا همین لحظه نه پولادگر و نه سجادی هیچ کدام به این قضیه ورود نکردند. ما واقعاً در تلاش هستیم تا ژیمناستیک را از این حالت دربیاوریم.

با وجود این اظهارنظر باید دید دلیل عدم برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک چیست و چه کسانی مانع برگزاری این انتخابات می‌شوند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی