جلسه رئیس کمیته ملی المپیک با وزنه‌برداران معترض

به گزارش ایرنا، در پی حواشی اخیر تیم ملی وزنه برداری وترک اردوی ملی پوشان و کادر فنی و پیرو درخواست قهرمانان این رشته، نشستی با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی مشاور عالی، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک ، محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری و ملی پوشان این رشته ظهر امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد .  

در ابتدای این نشست ، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به افتخارآفرینی های ملی پوشان این رشته در میادین جهانی  و المپیک و.. ضمن ابراز امیداوری برای تداوم این افتخارات اظهار داشت : کمیته ملی المپیک حمایت از تمام رشته های ورزشی به خصوص رشته های مدال آور و المپیکی را بر خود وظیفه می داند و ما همیشه در کنار ملی پوشان این رشته  بوده و خواهیم بود و آماده شنیدن صحبت های ملی پوشان هستیم. 

در ادامه نشست محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری  و ملی پوشان این رشته به مشکلات ، کمبودها و موارد مورد نیاز برای برپایی اردوها و دسترسی به حداقل ها برای ملی پوشان المپیکی اشاره کردندو خواستار پیگیری هرچه سریعتر موضوع از سوی ریاست کمیته ملی المپیک شدند . 

در خاتمه صالحی امیری پس از استماع صحبت های ملی پوشان و کادر فنی وزنه برداری ضمن تاکید براهمیت رویداد های  پیش رو چون  بازیهای کشورهای اسلامی و رقابت های کسب سهمیه المپیک  اظهار داشت : به زودی نشست مشترکی با وزیر ورزش وجوانان و علی مرادی رئیس فدراسیون،  پیرامون موارد مطرح شده و رفع هر چه سریع تر آن خواهیم داشت و نتیجه را به اطلاع شما می رسانیم . 

لازم به توضیح است در این نشست علیرضا یوسفی ریا، امیر حقوقی ، مصطفی جوادی ، محمد زارعی ، علی داودی ، علی هاشمی ، رسول معتمدی ملی پوشان رشته وزنه برداری حضور داشتند. 

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی