استحکام ورزشگاه آزادی تأیید شد؛ جای نگرانی نیست

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «سیدحمید سجادی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به ایرنا در خصوص وضعیت سازه ورزشگاه آزادی متذکر شد: دو تیم کارشناسی استحکام این ورزشگاه را بررسی و تأیید کرده‌اند.

وی افزود: البته اشکالات ظاهری وجود دارد؛ مثلاً تخریب زیر صندلی‌ها در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد و در آن شکافی نمایش داده شد که این شکاف سطحی است و با مرمت رفع می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت سایر ورزشگاه‌های کشور گفت: تمام ورزشگاه‌های قدیمی در حال رصد است و تیم‌های کارشناسی فنی دائماً استحکام این سازه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و کنترل می‌کنند.

سجادی افزود: برای مقاوم‌ سازی هرچه‌بیشتر مجموعه‌هایی مثل آزادی یا مجموعه ورزشی انقلاب و شهید شیرودی و برخی مجموعه‌های سوارکاری کشور که در دست شرکت توسعه است و حدود ۸۵۰ نفر در آنجا مشغول کارند، اقداماتی در حال انجام‌ است.

وی با بیان این‌که وزارت ورزش در سطح کشور دفاتر فنی – مهندسی دارد، تصریح کرد: بخشی از وظایف دفاتر فنی – مهندسی همین‌پایش‌هاست که استحکام سازه‌ها را کنترل می‌کنند و گزارش‌هایی را که به دستشان می‌رسد ارزیابی می‌کنند و هر کجا نیاز به اصلاحات باشد، طبق بودجه‌ای که برایش پیش‌بینی شده، اقدام خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در دست اقدام دارد.

وی افزود: وزارت ورزش از برنامه‌های فدراسیون حمایت می‌کند و با آنها دائم در ارتباط و تماس است. وظیفه خود می‌دانیم در کنار آنها باشیم و از آنها حمایت و پیشتیبانی کنیم و آنچه نیاز دارند در اختیارشان قرار دهیم.

سجادی خاطرنشان کرد: این برنامه‌های فنی فدراسیون است و وزارت ورزش در داخل فدراسیون نقش اجرایی ندارد بلکه به وظایف پشتیبانی خود در این زمینه عمل می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به دیگر سؤال ایرنا که در رابطه با بحث گردشگری وزارت ورزش چه اقداماتی انجام خواهد داد؟ گفت: برای بازی های جام جهانی ستادی در کشور شکل گرفته که ریاست آن بر عهده معاون اول رئیس جمهور است. معاونت‌های مختلف ریاست جمهوری و وزارتخانه‌های مختلف مانند وزارت گردشگری، وزارت ورزش و وزارت نیرو در این رابطه دخیل هستند که مأموریت‌های مختلفی به آنها محول شده است.

وی تصریح کرد: مأموریت هر وزارتخانه مشخص است و در ستادی که شکل گرفته گزارشات ارائه خواهد شد و آقای مخبر پس از جمع‌بندی گزارشات دستوراتی را ارائه می‌دهند که وزراتخانه‌ها باید آنها را پیگیری و عملیاتی کنند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی