سجادی: برای دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال از وزارت خارجه کمک گرفتیم

به گزارش ایرنا، سیدحمید سجادی امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیات دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: آخرین خبری که دارم این است که تیم ملی یکشنبه هفته آینده به مصاف الجزایر می‌رود. روز گذشته با میرشاد ماجدی سرپرست فدارسیون فوتبال صحبت کردم و او گفت که در حال مذاکره با چند تیم دیگر است. 

وی ادامه داد: از وزارت امور خارجه در این خصوص کمک گرفتیم و با یکی، دو کشور در حال صحبت هستیم. در نهایت نتیجه این مذاکرات به فدراسیون منتقل می‌شود تا آن ها تصمیم‌گیری کنند. ما نباید در این مورد تصمیم‌گیری کنیم چرا که این کار در تخصص فدراسیون است. کادر فنی نیز در مورد چگونگی این بازی‌ها تصمیم می‌گیرد. اما خودمان را موظف می‌دانیم که در کنار تیم ملی باشیم و از آن‌ها حمایت کنیم. 

سجادی در خصوص صحبت خود مبنی بر اینکه از عملکرد فدراسیون فوتبال ناراضی بوده، گفت: صحبت من مربوط به برنامه صف اول بود. در آن زمان فدراسیون نیاز داشت که سریع و قاطع عمل کند. بعد از آن مجمع برگزار شد و تصمیماتی در آن گرفته شد. جایگاه ریاست فدراسیون باید تعیین شود. برای انتخابات تاریخ ۸ شهریور تعیین شده که اقدام خوبی بود. جایگاه وزارت ورزش به شکلی است که باید از فدراسیون فوتبال حمایت کنیم تا برنامه‌محور باشد. می‌دانیم حضورمان در جام جهانی چقدر ارزشمند است و نباید این فرصت را از دست بدهیم. از طرفی هم امیدواریم فدراسیون از لحاظ کیفی و کمی برای تیم ملی کم نگذارد.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: فدراسیون فوتبال برای حضور در جام جهانی دورخیز خود را آغاز کرده است. کار سخت است اما برنامه‌ها باید محقق شود. برنامه داشتن یک موضوع است و انجام آن نیز موضوعی دیگر. باید در عملی کردن برنامه‌های فدارسیون کمک کنیم.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی