خدایا! تیم ملی ایران را به تو سپردیم…

آرتین زهرابی؛ با وجود انتقادات کارشناسان از شرایط آب و هوایی کشور قطر در این فصل و اینکه خود قطری ها، این روزها در اسپانیا اردو زده اند، مسائل مربوط به تیم ملی ایران که همچنان در دوحه حضور دارد نقد می شود.

کارشناسان اما موارد دیگری را هم مطرح می کنند؛ از جمله بی شباهت و بی ربط بودن کامل الجزایر (حریف تدارکاتی ایران) به تیم های همگروه ما در جام جهانی ۲۰۲۲! تازه، این در حالی است که دیدار با کنگو که ظاهرا دیگر حریف تدارکاتی تیم ملی ما بود لغو شده است؛ در غیر این صورت این وجه تشابه با حریفان تیم ملی در جام جهانی، از این هم مفتضحانه تر می شد!

هر چه هست اینکه تیم ملی ایران، مانند همه تیم هایی که برای جام جهانی قطر آماده می شوند، فرصت چندانی ندارد و همین اردوی دوحه در این بازار کساد، غنیمت است. در واقع تیم ملی به یک سرنوشت نامعلوم سپرده شده و در شرایط فعلی، هیچ کاری برایش نمی توان انجام داد.

خدایا! تیم ملی ایران را به تو سپردیم...

به نظر می رسد فقط یک راه برای همه آنهایی که از این وضعیت ابراز نارضایتی می کند وجود دارد؛ اینکه به مدیریت فدراسیون فوتبال و برنامه ریزی دراگان اسکوچیچ اعتماد کنند و محصول تفکرات آنها را در جام جهانی ۲۰۲۲ ببینند.

امیدواریم همان طور که قایق چوبی تیم امید ایران به یک دریای طوفانی سپرده شد و حاصلش نتایج اعجاب آور مقابل تیم هایی مانند ترکمنستان و حذف ناباورانه در مرحله گروهی قهرمانی آسیا بود، برای تیم ملی کشورمان مقابل تیم های انگلیس، آمریکا و ولز، چنین اتفاقات تلخی رخ ندهد و شاهد بازی ها و نتایج آبرومندانه در جام جهانی قطر باشیم…

متاسفانه، جز اینکه به همین ترتیب به خودمان آرامش بدهیم، هیچ راه دیگری نداریم!

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی