جواد گزینه اول و آخر استقلال /بند فسخ نکونام فعال می‌شود

به گزارش ایرنا- «جواد نکونام » جدی‌ترین گزینه نیمکت استقلال است و اگر اتفاق خاصی رخ نده او به زودی سکان هدایت آبی‌پوشان تهرانی را بر عهده خواهد گرفت.

نکونام که برای تعطیلات به کشور امارات سفر کرده مذاکرات مقدماتی را با نمایندگان باشگاه استقلال انمجام و توافقاتی را به دست آورده است، او فردا به ایران باز خواهد گشت تا پروژه آبی‌پوش شدنش جدی تر از گذشته کلید بخورد.

مدیران باشگاه فولا خوزستان مخالف آبی‌پوش شدن جواد نکونام هستند و به صورت رسمی اعلام کردند وی فصل آینده هدایت استقلال را بر عهده خواهد داشت اما رابطه خوب و صمیمانه وی با مصطفی آجورلو چیزی نیست که وی بتواند از آن به سادگی گذشته و از نیمکت آبی‌ها چشم‌پوشی کند.

در قرارداد جواد نکونام بندی وجود دارد که او می‌تواند با پرداخت مبلغی به راحتی و بدون دردسر به هر تیمی که می‌خواهد برود! نکونام پس از بازگشت به ایران با مدیران فولاد مذاکره و درخواست می‌کند در فضایی آرام و دوستانه جدا و به تیمی برود که علاقه قلبی به آن دارد.

به طور حتم او با توجه به اینکه دو فصل رویایی و خوب را با فولاد پشت سر گذاشت و دو قهرمانی را کسب کرد باید دوستانه جدا شود اما اگر چالش‌ها و مخالفت‌ها ادامه پیدا کرد به احتمال زیاد وی بند فسخ قراردادش را فعال خواهد کرد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی