درویش: برای همدردی با هواداران تراکتور ما را محروم کردند/ به فیفا شکایت می‌کنیم

به گزارش ایرنا؛ «رضا درویش» در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار تراکتور و پرسپولیس، اظهار داشت: آرای کمیته انضباطی در چند ماه گذشته تعجب برانگیز است، چرا که گزارش ناظر و داور بازی موجود بوده و مردم هم صحنه‌ها را از تلویزیون دیده‌اند. چطور می‌شود که سه هفته با تاخیر رای صادر می‌کنند. ما که هواداری آنجا نداشتیم که این رای برایمان صادر می‌شود. هواداران ما در دیدار خانگی برای چه باید محروم شوند؟ برای همدردی با هواداران تراکتور؟ مگر چنین چیزی می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: یک سال قبل هم چنین اتفاق افتاد و در دیدار با سپاهان شیشه اتوبوس ما را شکستند و پرسپولیس از بازی خانگی محروم شد. فکر می‌کنم در ظاهر با این رویه به نتیجه‌ای نمی‌رسیم و برای اینکه هواداران مان را از حقوق شان محروم نکنیم، با مستنداتی که داریم این پرونده را به فیفا می‌بریم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه ابتدا به استیناف ببرید، بعد از آن به فیفا برسید، گفت: آنچه که مشخص است اینکه آرای این دو نهاد زیاد با هم متفاوت نیست.

وی در مورد قرارداد یحیی گل محمدی و بازیکنان جدید گفت: او با تیم قرارداد دارد و ادامه همکاری هم غیر قابل اجتناب است، اما در خصوص بازیکنان نیز در شرف مذاکره با یکی دو نفر هستیم و وقتی نهایی شد، اعلام می‌کنیم.به هواداران قول می‌دهیم تیمی در حد شان و نام پرسپولیس ببندیم و قهرمانی‌های گذشته را تکرار کنیم.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی