مدیرعامل استقلال گفت این باشگاه ۵۰۰ میلیارد پول دارد/ اگر یحیی با پرسپولیس قهرمان نشد قراردادش را باید ببخشد!

پرسپولیس در این فصل با مشکلاتی مواجه بود که مانع قهرمانی این تیم شد. بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص صحبت کرد که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*مشکل مالی وقتی مشخص می‌شود که بازیکن بگیرند و فصل جدید شروع شود، بعداز آن مشکلات از راه می‌رسند. باید شفاف همه مشکلات و موارد را به هواداران بگویند. مدیرعامل باشگاه استقلال پولی که در این باشگاه وجود دارد را کاملا شفاف گفت که ۵۰۰ میلیارد در باشگاه است و مشکلات حل شد.

*پرسپولیس برای فصل آتی ۵ – ۶ بازیکن قوی در سطح بالا می‌خواهد که باید دروازه‌بان، مدافع وسط و راست، هافبک طراح و بازیساز جذب شوند. تا روزی که بازیکن در تمرین نیاید، نمی‌شود گفت که بازیکنی جذب شده است. اگر گل‌محمدی می‌خواهد بماند باید خواسته‌هایش برآورده شود؛ در غیر اینصورت او برود، بهتر است. اگر یحیی قهرمانی نیاورد، قراردادش را ببخشد و ضرر و زیان پرسپولیس را بدهد.

*هر روز برای تیم‌ملی اتفاقات ناگواری درست می‌شود. هنوز نفهمیدیم که تیم‌ملی هدفش از حضور در جام‌جهانی چیست؟ با این روش که مسئولان پیش گرفته‌اند، صعود نخواهیم کرد. الان همه به فکر این هستند که ۵۰۰ میلیارد تومانی که قرار است به حساب فدراسیون واریز شود، بین چه کسانی تقسیم خواهد شد.

*کسی نیست که به فوتبال کمک کند. در مورد تیم‌ملی فوتبال همه چیز را همه می دانند و همه‌چیز عیان است. تیم امید شرایط خوبی ندارد و این باید درسی بزرگی برای تیم‌ملی بزرگسالان باشد. تیم امید که یک بازی تدارکاتی خوب نداشت به ترکمنستانی که به اندازه تیم دسته اول ایران هزینه می‌کند، می‌بازد.

منبع: روزنامه آرمان

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی