ساوت‌گیت: «کین» فراتر از یک گلزن است

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال انگلیس سه‌شنبه شب در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا میهمان تیم ملی آلمان بود و توانست یک امتیاز ارزشمند را از سرزمین ژرمن‌ها به ارمغان بیاورد. این تیم در بازی نخست خود با یک گل مغلوب مجارستان شده بود.

همگروهی تیم‌های ایتالیا، آلمان، انگلیس و مجارستان موجب شده تا این گروه لقب «گروه مرگ» بگیرد. 

برای تیم ملی انگلیس در دیدار برابر آلمان هری کین در دقیقه ۸۸ گلزنی کرد تا شمار گل‌های ملی خود را به عدد ۵۰ برساند. وی هم اکنون سه گل با بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی انگلیس فاصله دارد. وین رونی با ۵۳ گل زده بهترین گلزن تاریخ فوتبال این کشور است.

گلزنی کین در دقایق پایانی موجب تمجید گرت‌ ساوت‌گیت از این بازیکن شد. سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در تمجید از ستاره تیم فوتبال تاتنهام گفت: او به رکورد ۵۰ گل ملی رسید و همه این عدد را می‌بینند اما این تنها بخشی از تلاش کین است و داستان واقعی زمانی خواهد بود که بپذیریم وی فراتر از یک مهاجم و گلزن در زمین حاضر می‌شود.

تارنمای خبری بی‌ساکر در ادامه به نقل از ساوت‌گیت آورده است: بازی برابر تیم ملی فوتبال آلمان در سرزمین ژرمن‌ها راحت نبود. ما در نیمه نخست نمایش خوبی را در زمین داشتیم اما در نیمه دوم خوب نبودیم و گل دریافت کردیم. بازگشت ما به بازی با وجود میزبانی آلمان فوق‌العاده بود. بعد از گل واکنش بسیار خوبی داشتیم و موقعیت های زیادی را خلق کردیم که در نهایت منجر به توقف میزبان شد.

وی این را هم عنوان کرد: متوقف کردن آلمان در زمین خود یک اعتبار بزرگ برای بازیکنان است. آنان تسلیم نشدند و تا آخر بازی به تلاش خود ادامه دادند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی