چرا رنجرز بهشت گرت بیل است؟

به گزارش ایرنا، گرت بیل مهاجم ولزی تیم رئال مادرید بعد از حدود یک دهه حضور در جمع کهکشانی‌ها از این تیم جدا شد. بیل دوران پرفراز و نشیبی را در جمع قوهای مادرید داشت و نتوانست آنگونه که انتظار می‌رود نمایش خیره کننده‌ای برای پادشاه فوتبال اروپا داشته باشد.

شاید بهترین نمایش وی در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ بود که ۲ بار دروازه تیم لیورپول انگلیس را باز کرد تا سیزدهمین قهرمانی به نام رئال سند بخورد.

جدایی بیل از رئال موجب گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده این بازیکن بزرگ شده است.

روزنامه مارکا به نقل از «الی مک کویست» پیشکسوت فوتبال اسکاتلند نوشت: تیم فوتبال گلاسکو رنجرز می‌تواند برای این بازیکن یک انتخاب رویایی باشد. این انتخاب منافع دوجانبه دارد.

ستاره سابق فوتبال اسکاتلند در ادامه با اشاره به امکانات رنجرز گفت: همه ما می دانیم که بیل عاشق گلف است و این بر کسی پوشیده نیست و ما بهترین زمین های گلف را در اختیار داریم. من به او گفتم یک سال در اینجا باش و از امکانات این باشگاه لذت ببر.

اسطوره تیم فوتبال رنجرز تاکید کرد: بیل می تواند جانشین مناسبی برای ارون رمزی باشد که به صورت قرضی به این تیم آمده بود.

گرت بیل ستاره ولزی فوتبال جهان با به ثمر رساندن گل برابر تیم ملی فوتبال اوکراین موجب صعود ولز به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد. ولز در گروه دوم مسابقات جام جهانی با تیم‌های فوتبال ایران، انگلیس و آمریکا همگروه است.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی