البیان: رویای جام جهانی برای اماراتی‌ در گرمای قطر تبخیر شد

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال امارات شامگاه روز گذشته در ورزشگاه «احمد بن علی» دوحه به مصاف تیم استرالیا رفت و با نتیجه ۲ بر یک برابر این تیم شکست خورد. امارات و استرالیا تیم‌های سوم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا بودند. استرالیا در ادامه مسابقات پلی‌آف جام جهانی باید به مصاف تیم ملی فوتبال پرو برود و در صورت برتری برابر نماینده آمریکا جنوبی راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد شد.

سایت البیان مصر در تحلیل بازی تیم امارات برابر کانگروها نوشت: امارات در نیمه نخست، بازی متعادلی را ارئه کرد و حتی می‌توانست در دقیقه ۳۵ به گل برسد اما درخشش دروازه‌بان استرالیا اجازه این کار را نداد. این تیم نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و در دقیقه ۵۳ به گل برتری رسید اما این برتری چند دقیقه طول نکشید و در نهایت استرالیا با کامبک به امارات یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک شد. گل‌های استرالیا در دقایق ۵۸ و ۸۵ به ثمر رسید.

در ادامه این گزارش آمده است: استرالیا با این برد باید به مصاف پرو نماینده آمریکا جنوبی برود. بردی که موجب شد تا رویای جام جهانی ۲۰۲۲ در  شهر دوحه برای اماراتی‌ها تبخیر شود.

تیم ملی فوتبال امارات در گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی با تیم‌های ایران، کره جنوبی، عراق، سوریه و لبنان همگروه بود و در نهایت توانست با کسب ۱۲ امتیاز به پلی‌آف رسید. استرالیا نیز در گروه B  مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم‌های عربستان، ژاپن، ویتنام و چین رفت و با کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی