مهدوی‌کیا: در گلزنی و توان بدنی دچار مشکل هستیم/ ترکمنستان خوش شانس بود

به گزارش ایرنا، مهدی مهدوی‌کیا پس از حذف تیمش از رقابت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا افزود: تجربه خوبی بود و از بابت اینکه تیم ما در این تورنمنت محک خورد، خوشحالم.

وی ادامه داد: در بازی برابر ازبکستان، هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و رقابت زیبایی را به نمایش گذاشتند. اگر از موقعیت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده می‌کردیم، برنده این بازی ما بودیم.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: ما با تیم جوانی به این مسابقات آمدیم و تاوان آن را هم دادیم، هدف ما رفتن به المپیک است و از اینکه تجربه خوبی را در این مسابقات کسب کردیم، خوشحالم. 

مهدوی‌کیا در واکنش به عملکرد تیمش در این رقابت‌ها افزود: فوتبال خوبی بازی کردیم و فقط در گل زدن ناموفق بودیم.تیم ما دو مشکل بزرگ دارد، اول اینکه در بعد مشکل بدنی نیازمند کار بیشتر هستیم و دوم اینکه باید در گلزنی عملکرد بهتری داشته باشیم. 

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در خصوص تیم‌های همگروه ایران گفت: ازبکستان را تیم جوانی دیدم که فوتبال را خوب بازی می‌کرد، قطر باتجربه‌ بود و به نظرم ترکمنستان هم خوش شانس بود که موفق شد از این گروه صعود کند. 

گفتنی است شاگردان مهدوی‌کیا که در بازی اول به تساوی یک بر یک برابر قطر رضایت داده و در دیدار دوم شکستی ناباورانه مقابل ترکمنستان را تجربه کرده بودند (۲ بر یک) ، امشب در شرایطی به مصاف میزبان این رقابت‌ها رفتند که فقط در صورت خلق یک شگفتی، فرصت حضور در مرحله بعدی را پیدا می‌کردند. با نتایج به دست آمده در آخرین بازی‌های مرحله گروهی، شاگردان مهدوی‌کیا دو امتیازی شدند و با توجه به تساوی ۲ بر ۲ قطر و ترکمنستان، تیم امید ایران در رتبه سوم ایستاد و نتوانست به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. در این گروه ازبکستان با هفت امتیاز و به عنوان تیم اول گروهی راهی مرحله بعد شد و ترکمنستان با ۴ امتیاز و ایستادن در جایگاه دوم جواز صعود را دریافت کرد. تیم امید قطر نیز با ۲ امتیاز در رده‌ چهارم ایستاد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی