رقابت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف شاگردان مهدوی‌کیا با توقف برابر ازبکستان

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال امید کشورمان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب و در آخرین بازی خود از مرحله گروهی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به مصاف ازبکستان، میزبان مسابقات رفت که در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در این بازی دروازه کشورمان در دقیقه ۲۲ باز شد و در ادامه آریا یوسفی در دقیقه ۶۲ موفق به جبران نتیجه شد.

شاگردان مهدوی‌کیا که در بازی اول به تساوی یک بر یک برابر قطر رضایت داده و در دیدار دوم شکستی ناباورانه مقابل ترکمنستان را تجربه کرده بودند (۲ بر یک) ، امشب در شرایطی به مصاف میزبان این رقابت‌ها رفتند که فقط در صورت خلق یک شگفتی، فرصت حضور در مرحله بعدی را پیدا می‌کردند.

با نتایج به دست آمده در دیدارهای امشب، شاگردان مهدوی‌کیا دو امتیازی شدند و با توجه به تساوی ۲ بر ۲ قطر و ترکمنستان، تیم امید ایران در رتبه سوم ایستاد و نتوانست به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. در این گروه ازبکستان با هفت امتیاز و به عنوان تیم اول گروهی راهی مرحله بعد شد و ترکمنستان با ۴ امتیاز و ایستادن در جایگاه دوم جواز صعود را دریافت کرد. 

تیم امید ایران و قطر نیز با ۲ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستادند.

ترکیب ایران: 

پارسا جعفری، امیر جعفری(۴۶- امیر علی صادقی) میلاد کر، سامان فلاح، علیرضا خدایی(۴۶- محمد حسین اسلامی) محمد قربانی، محمد خدابنده لو، یاسین سلمانی(۶۴- یاسین سلمانی) مهدی هاشم نژاد، مهدی احمدی و آریا یوسفی(۷۸- بلال آرازی)

ترکیب ازبکستان: 

ولادیمیر نظروف، ابوبکر توردیالیف، جلال الدین سیدیکوف، اتابک جورکوزیف، الدوربک بگیموف، عباسبک فیض الله اف، اودیلبک ابومجیدوف، شاخزود تایروف(۶۴- محمد غدیر حمرالیف) دیور خلماتوف(۶۴- جسوربک جلال‌الدینوف) روسلانبک جیانوف(۶۴- هوجیمات ارکینوف) و علیشر اودیلوف(۵۳- خوسین نورچائف)

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی