فغانپور: با یک انتقاد اتوماسیون اداری‌ام را قطع کردند/ جذابیت سفر به کانادا خیلی زیاد بود

صفی‌الله فغانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، تاکید کرد: من فقط یک انتقاد کردم و این انتقاد هم به حق بود. حرف من این بود زمانی که فدراسیون در شرایط سرپرستی به سر می‌برد و قرار است مجمع فدراسیون به آن مهمی برگزار شود، ‌ چرا باید سرپرست و دبیرفدراسیون فقط برای یک دیدار دوستانه راهی ترکیه شوند تا ویزای کانادا بگیرند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی منطق حکم می‌کرد یکی از این دو نفر که تصمیم‌گیر بوده و امور فدراسیون را بر عهده دارد، در ایران بماند اما این انتقاد به مذاق آقایان خوش نیامد و از همان شب که من این انتقاد را کردم، ‌ اتوماسیون اداری‌ام را قطع کردند تا عملا در فعالیت‌های مربوطه اختلال ایجاد شود.

سرپرست سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: واقعا نمی‌دانم سفر به کانادا چه جذابیتی داشت که آقایان فکر کردند باید در این سفر همراه تیم ملی باشند اما اعتقاد دارم لزومی نداشت برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی، سرپرست و دبیرکل آن هم در چنین شرایطی که فدراسیون سروسامان نداشت، بخواهند تیم ملی را همراهی کنند.

فغانپور تصریح کرد: البته در این روزها کارها را مدیریت کردم تا مشکلی پیش نیاید اما وقتی دیدم به این شکل در برابر انتقادی که کردم، موضع گرفتند تصمیم به جدابی گرفته و از فدراسیون رفتم. البته از دفتر دبیرکل فدراسیون با من تماس گرفتند و گفتند برای برپایی یک نشست به فدراسیون بروم که من قبول نکردم و شنیدم که جایگزین من هم انتخاب شده است.  

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی