عالمی: جدایی مجیدی شوکه‌کننده‌ بود/ نکونام گزینه مناسبی برای استقلال است

ایمان عالمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رابطه با جدایی فرهاد مجیدی از استقلال اظهار داشت: جدایی مجیدی خبر شوکه کننده‌ایی بود با توجه به اینکه بعد از ۹ سال توانستیم با روی کار آمدن یک مدیر فوتبالی قهرمانی را بدست بیاوریم. فرهاد مجیدی توانست با همه فراز و نشیب‌ها بهترین تیم چند سال اخیر استقلال را بسازد که خداروشکر توانستیم چند هفته زودتر به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم ولی رفتن مجیدی خبر ناگواری بود که باید مدیریت هرچه زودتر جایگزین مناسبی را انتخاب کند و به لطف خدا بتوانید در سال‌ها آینده نیز تداوم قهرمانی داشته باشیم.  

پیشکسوت فوتبال استقلال در رابطه با اینکه مربی خارجی بهتر است یا ایرانی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و بحث مالی شاید گرفتن یک مربی خارجی به صرفه نباشد البته باید این را نیز در نظر گرفت که اگر بتوانیم با هزینه مالی مناسب مربی خارجی با سطح رو به بالا را به کار بگیریم قطعا گزینه مناسبی خواهند بود، همانند استراماچونی که عملکرد خوبی را در زمان حضورش به نمایش گذاشت. در حال حاضر گزینه ‌های ایرانی مناسب تر خواهد بود به شرط اینکه بتوانیم انتخاب درستی را انجام بدهیم در حالی که افرادی هستند که رزومه خوبی دارنند و می‌توانند به استقلال کمک کنند.

عالمی در رابطه با اینکه استقلال راحت مجیدی را از دست داد اظهار داشت: به نظر من این مسئله درست نیست، یک ماه قبل در رابطه با این موضوع بین فرهاد و هیت مدیره صحبت‌ها صورت گرفته بود ولی به هرحال این تصمیمی بود که فرهاد مجیدی گرفته و باید به آن احترام بگذاریم. مجیدی در زمان گذشته که به عنوان بازیکن برای استقلال بازی می‌کرد نیز این اتفاقات رقم خورده بود و در آن زمان نیز بسیاری از هواداران را دلخور کرد ولی در هر مقطعی که او کار کرده بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی در رابطه با جدایی رودی ژستد گفت: به نظر من این بازیکن عملکرد موفقی را در زمان حضورش نداشت و نتوانست انتظاراتی که هواداران و کادر فنی از او را دارند را برآورده کند و استقلال می‌تواند جایگزین بهتری برای این بازیکن در نظر بگیرد.

پیشکسوت فوتبال استقلال در رابطه مذاکره با جواد نکونام اظهار داشت: در حالی که نکونام خودش این مسئله را رد کرده است ولی من فکر می‌کنم که گزینه نسبتا خوبی است و با توجه به عملکردش در فولادخوزستان و شرایط باشگاه می‌تواند بین گزینه‌های داخلی بهترین گزینه باشد. نکونام در زمان بازی برای استقلال نیز عملکرد خوبی از خودش به جا گذاشت.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی