نصیرزاده: مکمل‌های بدنسازی را از داخل تامین می‌کنیم/ موافقت فدراسیون جهانی با پوشش بانوان در سه رشته

به گزارش ایرنا، عبدالمهدی نصیرزاده امروز سه‌شنبه در نشستی خبری، اظهار داشت: سال‌ها بود یکی از معضلات ما به مکمل‌های غذایی باز می‌گشت که اکثرا تاریخ مصرفش به اتمام رسیده یا حاوی مواد ممنوعه بود.

وی ادامه داد: البته همه شرکت‌ها اینچنین نیستند، ما به دنبال سلامت ورزشکاران و حمایت از تولید داخل هستیم. شرکت داخلی که تولید شیرخشک داشت را در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار قرار دادیم و قرار شد از محصولات این شرکت دانش بنیان استفاده کنیم.

نصیرزاده تصریح کرد: در خصوص حامیان مالی باید بگوییم  جذب این حامیان خیلی سخت شده و متاسفانه سهم اندک ما در رسانه‌های ملی و خبری در این مقوله تاثیر داشته و دارد. حامیان ما دیده نمی‌شوند و این کار را سخت می‌کند. ما با این شرکت دولتی و داخلی قراردادی ۲ ساله بستیم.

وی با اشاره به فعالیت بانوان ورزشکار ادامه داد: در بدنسازی بانوان فعال هستیم و در سه رشته فیتنس چلنج، مچ اندازی و پاورلیفتینگ کار می‌کنیم. بحث موافقت فدراسیون جهانی هم مطرح بود و با پوشش مورد تایید وزارت ورزش در هر سه رشته موافقت شد. این تایید را به وزارت ورزش اعلام کردیم اما فقط در مچ اندازی تایید داخلی را گرفتیم و در خصوص پاورلیفتینگ و فیتنس چلنج هنوز منتظر پاسخ هستیم که این در یک کارگروه در حال بررسی است. فعالیت داخلی مشکلی ندارد اما برای فعالیت برون مرزی باید تاییدیه گرفته شود.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد: تاکید معاونت بانوان این است که باید در این خصوص مطالعه بیشتری شود تا همه مسایل به خوبی مدیریت شود. ما هنوز سابقه حضور در چنین رویدادهایی را نداریم و باید خیلی از مسایل مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص رقم مبلغ تفاهم‌نامه بین این دو شرکت داخلی و دولتی گفت: رقم درصدی از فروش خواهد بود اما رقمی را نمی‌توانیم اعلام کنیم.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی