هافبک ملی‌پوش بالاخره با پرسپولیس امضا می‌کند/ رقم قرارداد مشخص شد

حدود یک ماه پیش و اواسط اردیبهشت ماه گذشته سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: «رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس طی جلسه ای با میلاد سرلک و مدیربرنامه‌های مهدی ترابی برای تمدید قراردادشان به توافقاتی دست یافت.»

براساس گفته دیگر دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس شنیدیم میلاد سرلک برخلاف مهدی ترابی خودش به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و مدیربرنامه‌هایش را نفرستاد! حضور شماره ۱۰ برای ملاقات با رضا درویش و رفتار متواضعانه این هافبک ملی پوش به شدت مدیرعامل پرسپولیس را شیفته خودش کرد. شنیدیم میلاد سرلک بسیار متواضعانه و مأخوذ به حیا با مدیرعامل پرسپولیس صحبت و تحسین رضا درویش را برانگیخته است.

این جلسه حدود یک ساعت به طول انجامید اما میلاد سرلک هرگز رفتاری عجیب و شرط غیرقابل انجام نداشت. رضا درویش به قدری از اخلاق و مرام میلاد سرلک خوشش آمد که اعلام کرد باید چنین بازیکنی در پرسپولیس بماند.

میلاد سرلک در این نشست به رضا درویش گفت که قراردادش با باشگاه پرسپولیس ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است. جالب آن که از این رقم، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را برای دریافت رضایتنامه اش به باشگاه پدیده مشهد پرداخت کرده است. او به مدیرعامل پرسپولیس این موضوع را اطلاع داده اما خواسته است اصلا رسانه ای نشود تا هواداران تصور کنند قصد دارد بر سر پرسپولیس منت بگذارد.

همان‌طور که اشاره رفت جلسه میلاد سرلک و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بسیار خوب و مفید بوده است. تنها شرط میلاد سرلک هافبک ملی پوش پرسپولیس دریافت سقف قرارداد فصل آینده در این تیم بوده است. شرطی که بلافاصله از سوی رضا درویش مورد قبول واقع شد تا به زودی برگه تمدید قرارداد به امضای طرفین برسد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و سایر نزدیکانش تصور می‌کردند تمدید قرارداد با میلاد سرلک به مراتب آسان تر از مهدی ترابی خواهد بود اما…

مهدی ترابی خیلی زود قراردادش را تمدید کرد درحالی که میلاد سرلک هرروز امروز و فردا می‌کرد! سرلک درادامه اردوی تیم ملی را بهانه کرد و باز راضی به تمدید قراردادش نشد تا اینکه باز پای یک تاجر ایرانی مقیم دبی وسط آمد.

او که گفته می‌شود به علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی دو خرید جدید پرسپولیس قول پرداخت ۳ میلیارد تومان پول نقد را داده، همین وعده را به میلاد سرلک داده است. قراراست میلاد سرلک با رقمی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان با پرسپولیس قرارداد ببندد و ۳ میلیارد تومان نیز پول نقد از تاجر ایرانی بگیرد.

گفته می‌شود برگه تمدید قرارداد میلاد سرلک تنظیم و آماده شده است. او هم پس از وعده تاجر ایرانی به باشگاه اوکی داده است که به محض بازگشت از اردوی تیم ملی در کشور قطر، پای این برگه قرارداد را امضا کند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی