عکسی که خبرسازی ها درباره فرار استاندار سابق خوزستان را به باد فنا داد / شریعتی در مراسم تشییع دعایی

به گزارش خبر آنلاین ، پس از سفر کاری استاندار سابق خوزستان به امارات ، رسانه های تندروی اصولگرا، ادعای قبلی خود درباره ممنوع الخروجی وی به علت اتهامات وارده در پرونده ریزش «متروپل» را تغییر دادند و مستقیم و غیرمستقیم مدعی شدند غلامرضا شریعتی در هراس از پیگیری اتهامات خود در این پرونده به خارج از کشور گریخته است .

استاندار سابق خوزستان در واکنش به این خبرسازی ها ، اعلام کرده بود ، به زودی به ایران باز خواهد گشت و از کسانی که سفر عادی او را به «سوژه جنگ روانی و تشویش اذهان» تبدیل کرده اند ، شکایت قضایی خواهد کرد.

شریعتی ، امروز در مراسم تشیع مرحوم دعایی در موسسه اطلاعات حاضر شد و آنگونه که اعلام کرده ، «این هفته» به دفتر کار خود در اهواز خواهد رفت .

پس از انتشار نامه استاندار سابق خوزستان به رئیسی که طی آن تاکید کرده بود ، «مسئولیت حادثه متروپل کاملا متوجه دولت خودتان است که به هشدارها توجه نکردید/ساختمانی که من افتتاح کردم، سالم است» ، او هدف برخی رسانه های اصولگرا قرار گرفت .

شریعتی در نامه خود تاکید کرده بود :«این مطالبه عمومی مردم است که بدانند کدام مسئولان و مقامات بویژه پس از هشدار ۶/۲/۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی، تکالیف خود را انجام نداده و از ظرفیت های قانونی برای تعطیلی کارگاه و تخلیه واحدهایی که بدون رعایت ضوابط قانونی و اصول ایمنی مورد بهره برداری قرار گرفته بودند استفاده ننمودند و تمهیدات لازم جهت پیشگیری از فروریختن آن را بکار نگرفتند».

3.jpg

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

اخبارجامعهسیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی