مصاحبه آن بازیکن در صداوسیما اشتباه بود/ مشکل کادرفنی پرسپولیس ارائه دانش جدید است/ دوست دارم سیدجلال با قداست کارش را تمام کند

مرتضی فنونی‌زاده در مصاحبه ای درباره عملکرد یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس در فصل گذشته و همچنین نقل و انتقالات این تیم، به نکته های زیر اشاره کرد:

*به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ پرسپولیس، خوشحالم گل‌محمدی بهترین امتیازات را در لیگ بیست‌ویکم جمع کرد بر خلاف اینکه زیاد خوب بازی نکرد، اما امیدوارم با ماندن وی کادرفنی تقویت شود. با احترام به داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌ها و مربی بدنساز که از نان شب هم واجب‌تر است، دستیاران گل‌محمدی ۲ سال است در کنار تیم هستند و دانش جدیدی برای ارائه به بازیکنان ندارند. امیدوارم گل‌محمدی درباره تقویت کادرش بهترین تصمیم را بگیرد.

*در لیست خرید سرمربی پرسپولیس از بازیکنانی اسم برده می‌شود که بهترین‌های تیم‌های دیگر هستند. دانیال اسماعیلی‌فر رو به جلو بازی می‌کند که حتماً به درد پرسپولیس خواهد خورد؛ چون همیشه پرسپولیس میل به تهاجم دارد. جذب یک بازی‌ساز خیلی مهم است، چون از این دست بازیکنان خیلی کم و به ندرت در فوتبال ایران پیدا می‌شود. سروش رفیعی که قبلاً هم در پرسپولیس بوده، یکی از گزینه‌های بسیار خوب در این پست خواهد بود. سجاد شهباززاده یک مهاجم خوب و با اخلاق است که در لیست یحیی حضور دارد، اما با توجه به سن و سال بالا به کار پرسپولیس نمی‌آید.

*سیدجلال حسینی یک بازیکن باتجربه و حرفه‌ای است و به نظرم هر چیزی حد و حدود دارد و سن و سال می‌خواهد. دوست دارم سیدجلال همانطوری که با قداست کارش را در پرسپولیس شروع کرد با قداست کارش را تمام کند.

*به نظرم رضاییان یکی از بهترین دفاع راست‌های تاریخ فوتبال ایران در ۲۰ سال اخیر است. وی در نیم فصل دوم به پرسپولیس کمک کرد و فوتبال رو به جلویی را ارائه داد. رضاییان در برنامه تلویزیونی بی‌تجربگی کرد و گفت؛ از سوی بازیکنان کناری‌اش مورد بی‌مهری قرار گرفته و آنها مرا درک نمی‌کنند. بیان این مطلب اشتباه بود.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی