فاطمی: مشکل تیم امید نیمکت‌نشینی بازیکنان در لیگ است

به گزارش ایرنا، فراز فاطمی روز سه‌شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید صبور باشیم و با برنامه‌ کار کنیم، چرا که موفقیت یک شبه حاصل نمی‌شود. هواداران فوتبال و علاقه‌مندان به ورزش باید به تصمیم سرمربی تیم فوتبال امید که از اسطوره‌های این کشور است، اعتماد کنند چرا که مهدوی‌کیا قبل از اعزام تیم و در جلسات مختلف هدف را بازی‌های المپیک فرانسه اعلام کرده بود و این بازی‌ها با هدف ارزیابی و محک جدی تیم فوتبال امید ایران است.

وی ادامه داد: اشتباهاتی که بازیکنان در دیدار با ترکمنستان داشتند به دلیل عدم بازی‌های مهم، نیمکت‌نشینی این نفرات در تیم‌های باشگاهی خود و لیگ ایران است و تا این بازیکنان بازی نکنند،‌ اشتباهات و مسایلی از این دست حل نخواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال امید ایران تصریح کرد: اگر بازیکنان زیر ۲۱ سال کشورمان در تیم‌های خود بازی کرده و در لیگ به میدان می‌رفتند،‌ شاهد چنین اشتباهاتی نبودیم،‌ بدون شک با برگزاری چنین بازی‌هایی شاهد کاهش اشتباهات بازیکنان خواهیم بود و به نظر من مهدوی‌کیا نگاه درستی داشته و باید از این تفکر دفاع کرد.

فاطمی در مورد اینکه چرا بازی‌های ایران در ۲ شهر برگزار می‌شود، یادآور شد: در برنامه‌ قبلی برنامه بازی‌ها به این صورت نبود که دیدارها در ۲ شهر برگزار شود اما یک هفته قبل از شروع مسابقات، به ما اعلام کردند که بازی سوم ایران در قارشی برگزار می‌شود و با این شکل برنامه‌های هماهنگی ما دچار تغییر و تحول شد. 

او ادامه داد: قارشی شرایط میزبانی این رقابت‌ها را در این سطح ندارد، البته در تاشکند هم مشکلاتی بود که حل شد اما در این جا مشکلات محسوس است. از سویی دیگر قبل از مسابقات اعلام شده بود دیدارها از یک چهارم نهایی با سیستم VAR همراه خواهد بود اما ۷ روز قبل از شروع این رقابت‌ها اعلام شد این سیستم از ابتدا مورد استفاده قرار می‌گیرد و ما هم با تاکید بر این که در لیگ ایران از این سیستم استفاده نمی‌شود و بازیکنان آگاهی از این وضعیت ندارند، مجبور شدیم کلاس توجیهی برای بازیکنان برگزار کنیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم. البته این سیستم خوب است چرا که قانون برای همه یکسان خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد: به هر حال برای موفقیت باید صبوری کرد و با برنامه‌ریزی مناسب در راه موفقیت گام برداشت، اگر به هر دلیل تیم نتیجه نگرفت باید صبوری کنیم تا به هدف بزرگی که تعریف شده دست یابیم.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی