فرهاد کمک خود را به امارات می‌برد؟/ جنگ چند تیم به خاطر مربی استقلال!

استقلالی‌ها در حالی به ۵ فصل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر همراه با فرها مجیدی پایان دادند که مجیدی در کادر فنی خود از یک نام آشنا استفاده کرد؛ گابریله پین. مرد باتجربه ایتالیایی، تئوریسین استقلال در لیگ بیست‌ویکم بود. فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی با استقلال، از این تیم جدا و راهی لیگ امارات شده. با جدایی فرهاد، دو مدعی لیگ برتر در تلاش هستند تا پین را به خدمت بگیرند و از مرد متفکر استقلال قهرمان در تیم خود برای فصل آینده استفاده کنند.

پرسپولیس پین را می‌خواهد

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به خوبی می‌داند که برای بازگرداندن این تیم به مسیر موفقیت، باید در تفکرات خود تغییرات بنیادین به‌وجود آورد. علاوه بر جذب نفرات باکیفیت که پرسپولیسی‌ها آغاز کرده‌اند، تقویت کادرفنی هم می‌تواند کمک شایانی به گل‌محمدی کند. گابریله پین بعد از جدایی مجیدی از استقلال، یکی از گزینه‌هایی که دارد، حضور در دیگر تیم بزرگ پایتخت پرسپولیس است. مسئولان باشگاه پرسپولیس اگر بتوانند این خواسته یحیی را عملی کنند، کمک زیادی به سرمربی تیم خود برای پیاده کردن اهدافش در فصل جدید خواهند کرد.

مربی ایتالیایی در رادار سپاهانی‌ها

سپاهان با وجود هزینه‌های زیادی که در این فصل کرد، نتایج قابل قبولی نگرفت. اصفهانی‌ها که به برای لیگ بیست‌ویکم هم به محرم نویدکیا اعتماد کرده بودند، از لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی کنار رفتند و در لیگ برتر هم در هفته‌های پایانی رتبه دوم را به پرسپولیس واگذار کردند تا فصل را با مقام سومی و در فاصله ۱۲ امتیازی استقلال قهرمان به پایان برسانند. مسئولان این باشگاه اصفهانی در تلاش هستند که برای تقویت کادر فنی خود، یک مربی سرشناس را در کنار محرم نویدکیا قرار دهند. گابریله پین با توجه به شناخت از فوتبال ایران گزینه مناسبی برای سپاهانی‌ها است و آن‌ها امیدوارند در رقابت بر سر این مربی ایتالیایی، او را به خدمت بگیرند.

فرهاد کمک خود را به امارات می‌برد؟/ جنگ چند تیم به خاطر مربی استقلال!

جدایی پین از استقلال؟

جواد نکونام با جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، جدی‌ترین گزینه هدایت قهرمان لیگ برتر است. اگر نکونام حضورش در استقلال قطعی شود، قرارداد گابریله پین با آبی‌ها تمدید نمی‌شود و دستیار خارجی نکونام احتمالا از اسپانیا می‌آید. حضور نکونام در استقلال، شانس را برای پرسپولیس و سپاهان جهت به خدمت گرفتن مرد ایتالیایی بیشتر می‌کند.

فرهاد کمک خود را به امارات می‌برد؟

گابریله پین اگر نخواهد در فوتبال ایران کار خود را ادامه دهد، می‌تواند برای دومین فصل در کنار فرهاد مجیدی باشد. مجیدی که به تازگی به عنوان سرمربی الاتحاد کلبا انتخاب شده، پیشنهاد همکاری را به این تئوریسین ایتالیایی داده است. پین حالا در دوراهی ماندن یا رفتن از لیگ برتر ایران قرار دارد و مطمئنا اگر بحث مالی برای او در اولویت باشد، حضور در کنار فرهاد مجیدی را در دومین فصل تجربه خواهد کرد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی