رنگرز: انتظار دارم نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان حریفان باشد

به گزارش ایرنا، حسن رنگرز در حاشیه مراسم تجلیل از افتخارآفرینان المپیک ناشنوایان، اظهار داشت: در یک مسیر بسیار سخت، نشان‌های قشنگی کسب شد. داشتم کیفیت مسابقات المپیک ناشنوایان را بررسی می‌کردم و واقعا کسب رتبه سوم بسیار اتفاقی بزرگی است. کشورهایی که بعد از ما در جدول قرار گرفتند زیرساخت‌ها، اعتبارات و امکانات بیشتری داشتند که با ما قابل مقایسه نبود. به رضا صالحی‌امیری بابت برگزاری این ‌آیین تجلیل تبریک می‌گویم. به ریاست فدراسیون ناشنوایان خداقوت می‌گویم. هزینه‌های زیادی برای اردوها و اعزام وجود دارد و کار بزرگی برای تدارک تیم‌ها انجام می‌شود.

وی درباره درخشش ورزشکاران مازندرانی و امکان استخدام آنها خاطرنشان کرد: ورزشکاران مازندرانی هم جزو کسانی بودند که از آنها تقدیر شد. آیین‌نامه جذب قهرمانان ملی، قانون است. ۱۴ نفر از قهرمانان ملی در مازندران جذب شده‌اند. اما به لحاظ اداری مشکلاتی وجود دارد. پست‌های بلاتصدی نداریم و باید بین مدرک تحصیلی و پست عزیزان ارتباطی وجود داشته باشد. برای برون‌رفت از این مساله خواهش من از دستگاه‌های دیگر مثل آموزش و پرورش و یا بانک‌ها و بیمه‌ها این است تا طبق این قانون قهرمانان ملی را به کار بگیرند. در استان مازندران ۳۶۰ مدال کسب کردیم و تقریبا هر روز یک مدال گرفتیم. به کارگیری این حجم از قهرمانان بدون کمک دستگاه‌های اجرایی دیگر که قانون آنها را هم شامل می‌شود ممکن نیست. درباره قهرمانان معلول و ناشنوا مترصد و منتظر هستیم تا آیین‌نامه کنونی دولت که در حال اصلاح است به دست ما برسد و نهایی شود تا بتوانیم این عزیزان را هم جذب کنیم.

رنگرز درباره قهرمانی نساجی در جام حذفی و وضعیت ورزشگاه وطنی، بیان داشت: برای اولین بار در ورزش مازندران یکی از تیم‌های پرافتخار ما قهرمان جام‌حذفی شد. عزم و اراده ما این است تا بتوانیم استادیوم شهید وطنی را تجهیز کنیم. رییس جمهور محترم حضور پیدا کرد و قول مساعدت داد و تکلیف کرد تا در بازه زمانی چهار ماه مشکلات حل شود. وزیر ورزش و استاندار هفتگی این عملیات را پیگیری می‌کنند. کار در سه شیفت و در ۲۴ ساعت پیگیری می‌شود. برنامه‌ای داریم تا بتوانیم تا انتهای هفته فرآیند کاشت چمن را شروع کنیم. انتظار ما این است تا بتوانیم در میانه مردادماه و در شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر نساجی بتواند در ورزشگاه خودش مسابقاتش را برگزار کند.

وی همچنین درباره برگزار نشدن بازی نساجی و تراکتور گفت: در مورد این موضوع در فرآیند بهسازی و بازسازی ورزشگاه وطنی بودیم. در مقطعی ورزشگاه شهدای ساری را معرفی کردیم اما ایرادهایی از فدراسیون فوتبال به اداره ورزش و جوانان گفته شد. مشکلات را فوری برطرف کردیم و تاییدیه را از فدراسیون گرفتیم، اما بعد از گذشت ۲سه بازی  به تشخیص کادر فنی تصمیم بر این شد تا نساجی به دلیل کیفیت پایین زمین چمن در خارج از استان بازی‌هایش را برگزار کند. همه مجموعه ورزش و استان در این مسیر کمک کردند. زمان کوتاهی برای برگزاری بازی نساجی و تراکتور در مازندران داشتیم. تمام تمرکز ما معطوف به تکمیل پروژه استادیوم وطنی بود و در آن بازه زمانی کوتاه نمی‌توانستیم میزبانی را برگزار کنیم.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران  در پایان تصریح کرد: به همین خاطر قرار شد در تهران و در ورزشگاه دستگردی بازی برگزار شود. عجیب بود که پیگیری‌های مجموعه استان برای برگزاری بازی با تماشاگر مورد موافقت قرار نگرفت. چرا بایستی این مجوز صادر نشود؟ جای گله داشت. این باشگاه تنها باشگاه خصوصی به معنای واقعی است. از هیچ امکان حمایتی برخوردار نیست. کار بزرگی هم صورت گرفته بود. می‌خواستیم شیرینی را بین مردم توزیع کنیم. پیگیری‌های مجدانه هم انجام شد ولی در بهترین روزها در دیداری که نتیجه‌اش تاثیری در جدول داشت این سرنوشت برایش به وجود آمد. بازی بدون تماشاگر تنشی هم نداشت ولی بازهم مشکل به وجود آمد. البته از تهران و مشهد به خاطر میزبانی بازی‌های نساجی تشکر می‌کنیم اما بابت اتفاقات بازی آخر گله‌ داریم.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی