لواندوفسکی: چیزی در من از بین رفته است

به گزارش ایرنا، چند هفته است که خبرهایی درباره قصد «روبرت لواندوفسکی» برای جدایی از بایرن مونیخ منتشر می‌شود. از بارسلونا به عنوان مشتری جدی این بازیکن نام برده می‌شود. این بازیکن لهستانی هنوز یک سال دیگر با قهرمان ۱۰ دوره اخیر فوتبال آلمان قرارداد دارد و مدیران باشگاه هم در این هفته‌ها چند بار تاکید کرده‌اند که اجازه جدایی به لوا نخواهند داد.

لواندوفسکی در جدیدترین مصاحبه خود که با پادکست «WojewódzkiKędzierski» انجام شده، حرف‌های تازه‌ای زده که نشان می‌دهد عزم خود را برای ترک بایرن مونیخ جزم کرده است.

بهترین گلزن این فصل بوندس‌لیگا گفت: چیزی در من از بین رفته و نمی‌توانم بر آن غلبه کنم. احساسات بیشتری در زندگی‌ام می‌خواهم. 

او تاکید کرد که به دنبال پول نیست. لوا همین الان هم با حقوق ۲۰ میلیون یورویی،‌ پردرآمدترین بازیکن بوندس‌لیگا محسوب می‌شود. او می‌گوید می‌خواهد به باشگاهی بزرگ‌تر برود و رویایش را برآورده کند.

لواندوفسکی امیدوار است که راه حلی دوطرفه برای این مشکل پیدا شود. او می‌گوید: وقتی سال‌ها همیشه آماده و در دسترس بودید و با وجود مصدومیت‌ها و دردها تمام تلاشتان را کردید، فکر می‌کنم بهترین راه حل این است که به دنبال تصمیم یک‌طرفه نباشیم. این بی معنی است.

وی درباره این احتمال که بایرن مونیخ او را مجبور به ماندن کند گفت: چرا این کار را بکنند؟ در این صورت چه بازیکنی می‌خواهد به بایرن بیاید که بداند ممکن است چنین اتفاقی برای او بیفتد؟ پس وفاداری و احترام کجاست؟ همیشه آماده بوده‌ام، هشت سال زیبا را اینجا گذرانده‌ام، با افراد فوق‌العاده زیادی آشنا شده‌ام و دوست دارم این در ذهنم بماند.

لواندوفسکی که در سال ۲۰۱۴ از بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوست، در ۳۷۴ بازی برای این تیم ۳۴۴ گل به ثمر رساند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی