سکوت مشکوک جواد نکونام در خصوص مذاکره با استقلال/ تکلیف آبی‌ها با یک گزینه یکسره شد

اولین و مهمترین پیام آندره‌آ استراماچونی برای هواداران استقلال این بود که در طول روزهای اخیر هرگونه خبر و یا مصاحبه‌ای درباره مذاکره باشگاه استقلال با این مربی ایتالیایی در قطر یا امارات شایعاتی بی‌پایه و اساس بوده و هیچگونه مذاکره‌ای با استراماچونی صورت نگرفته است. در واقع استراماچونی با این کار آب پاکی را روی دست همه هواداران استقلال ریخت و گفت که فعلا تصمیمی برای برگشتن به ایران و مربیگری در استقلال ندارد.

اما پیام دوم و مهمتر او برای هواداران استقلال این بود اگر شایعات غلط است باید به آن واکنش نشان داد و تکذیب شان کرد. کاری که تا این لحظه از سوی دیگر گزینه مربیگری استقلال شاهدش نبوده ایم.

این که چرا جواد نکونام مانند استراماچونی نسبت به شایعات مربوط به مذاکره باشگاه استقلال با سرمربی فولاد واکنش نشان نداده است برای همه سئوال برانگیز شده است. اینکه چرا او هم مانند سرمربی ایتالیایی اسبق استقلال با یک استوری به همه شایعات پایان نمی‌دهد تا با تمرکز بیشتر به تیم فولاد خوزستان برای ورود به لیگ برتر بعدی رسیدگی کند؟

سکوت مشکوک جواد نکونام در خصوص مذاکره با استقلال/ تکلیف آبی ها با یک گزینه یکسره شد

سکوت معنی دار جواد نکونام در روزهای اخیر که بسیاری از طرفداران استقلال درصدد هستند بدانند مصطفی آجرلو و تیم مدیریتی اش در حال انجام چه کاری برای روشن شدن تکلیف نیمکت مربیگری استقلال هستند باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال حضور نکونام در رأس کادر فنی استقلال را افزایش دهد.

جواد نکونام از جمله مربیان استقلالی است که در فصل دوازدهم لیگ برتر تحت هر شرایطی که بود توانست با استقلال قرارداد ببندد و همان فصل با این تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد و حالا بسیاری از ماه‌های ابتدایی حضور مصطفی آجرلو در راس کادر مدیریتی باشگاه استقلال یاد می‌کنند. روزهایی که گفته می‌شد او دوست داشته جواد نکونام را به عنوان سرمربی استقلال همراه با خودش به این باشگاه بیاورد اما اقبال عمومی و محبوبیت فرهاد مجیدی مانع از این تصمیم آجرلو شده است.

قطعاً این سکوت به زودی از سوی نکونام شکسته خواهد شد و آن وقت است که تکلیف خیلی از مسائل روشن میشود.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی