دستکش کار و نکات مهم در خرید دستکش ایمنی : فروشگاه رادین ایمن

همانطور که می دانید رعایت نکات ایمنی در زمان انجام کار از اهمیت بالایی برخوردار است که بایستی به صورت جدی در نظر گرفته شود. برخی از ابزارآلات وجود دارد که حین کار ممکن است صدمات جدی به اعضای مختلف بدن وارد کند. بنابراین توصیه می شود نسبت به تأمین تجهیزات ایمنی کار از جمله کفش کار، دستکش ایمنی، شیلد محافظ، کلاه ایمنی، لباس کار و … اقدامات اولیه صورت گیرد. با توجه به اینکه افراد بیشتر از دست های خود جهت انجام کارها استفاده می کنند، استفاده از دستکش ایمنی نقش بسزایی بر روی حفظ و سلامت این عضو پرکاربرد دارد. بنابراین متناسب با مشاغل مختلف نیاز است که افراد از دستکش کار مناسبی استفاده نمایند. همانطور که می دانید در ابتدا می بایست آگاهی لازم را نسبت به انواع دستکش کار داشته باشید و سپس متناسب با موقعیت های مختلف، با استفاده از دستکش مناسب بتوانند دست های خود را در برابر صدمات جدی ایمن نگه دارند. در ادامۀ مقاله قصد داریم بیشتر به جزئیات نکات مهم فروش دستکش کار بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورت عدم آگاهی کافی نسبت به این موضوع تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

کاربرد دستکش ایمنی در صنایع مختلف

قطعاً از این موضوع مهم آگاه می باشید که دستکش کار به عنوان یکی از وسایل پرکاربردی است که در لیست تجهیزات ایمنی کار می بایست توسط کارفرمایان تهیه گردد. هم اکنون در سطح بازار شاهد فروش دستکش ایمنی در مدل و متریال متفاوت می باشیم چون ارتباط مستقیم با نوع خطراتی که ممکن است فرد را دنبال کند، تولید می شوند. دستکش کار یک وسیله مهم است که متناسب با قالب سایزهای مختلف دست با جنس های متفاوت تولید می شوند که در ادامۀ پست به صورت تخصصی به این موضوع مهم می پردازیم. امروزه بیش از گذشته در مشاغل مختلف شاهد به کارگیری تجهیزات و ابزارآلات آسیب زا همچون دستگاه های برش، دستگاه لیزر، مواد شیمیایی، اره برقی و … می باشیم. در همین راستا شاهد رونق فروش تجهیزات ایمنی با متریال مرغوب و متفاوت هستیم که در اینجا دقیق تر این موضوع را بررسی می نمائیم.

آشنایی با انواع دستکش کار با متریال متفاوت

با توجه به ذکر مطالب فوق، قطعاً به دنبال آشنایی با رایج ترین دستکش های کار در بازار می باشید که بتوانید متناسب با مشاغل مختلف، بهترین تجهیزات ایمنی را تهیه نموده و جهت حفاظت از اعضای مختلف بدن از آنها استفاده نمائید. خرید و فروش دستکش ایمنی در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد چون متناسب با نوع خطراتی که افراد را تهدید می کند، می بایست تجهیزات ایمنی با متریال استاندارد را تهیه نمائید.

  • دستکش کار ضد برق

این نوع دستکش ایمنی نقش بسزایی در حفظ سلامت دست تکنسین هایی که با وسایل الکترونیکی و الکتریسیته در ارتباط هستند، دارد. معمولاً دستکش های کار ضد برق از جنس لاتکس تولید می شوند که مقاومت بالایی در برابر شوک الکتریکی داشته باشند و قطعاً عاملی برای دفع جریان الکتریسیته محسوب می شود.

  • دستکش کار ضد اسید

قطعاً از این موضوع مهم مطلع می باشید که در محیط های آزمایشگاهی شاهد به کارگیری مواد شیمیایی و اسیدی می باشیم که دارای خواص خورندگی می باشند. این نوع مواد شیمیایی برای انسان بسیار آسیب زا و خطرناک می باشد. بدین ترتیب توصیه می شود نسبت به پوشاندن اعضای بدن با تجهیزات ایمنی، بتوانید خود را از آسیب های این مواد خطرناک در امان نگه دارید. معمولاً دستکش ایمنی ضد اسید و مواد شیمیایی با متریال پلاستیک و مواد پلیمری تولید می شود.

  • دستکش کار ضد برش

در اینجا اجازه می خواهیم که به معرفی دستکش ایمنی ضد برش بپردازیم و اینکه این نوع دستکش می بایست مقاومت بالایی در برابر پارگی و برش داشته باشد. به همین دلیل این نوع دستکش کار از جنس چرم و پارچه های برزنتی استفاده می شود تا استحکام بالایی داشته باشند و معمولاً جهت مشاغلی که با دستگاه های برش، فرز، پروفیل بر و … کار می کنند مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

  • دستکش کار حرارتی و ضد حریق

همانطور که از نام این دستکش پیدا می باشد، مصارف عمدۀ دستکش کار ضد حریق در مشاغلی است که با حرارت و گرمای زیادی رو به رو هستند. افرادی که با دستگاه های صنعتی که حرارت بالایی تولید می کنند می بایست جهت حفاظت از دست های خود از دستکش های ایمنی نسوز استفاده نمایند که عمدتاً از جنس الیاف نسوز ساخته می شوند. مشاغل آتش نشانی، صنایع ذوب فولاد، حرفۀ ریخته گری، شیشه سازی و … از جمله کسب و کارهایی هستند که اکثر کارگران جهت تولید محصولات در مراحل مختلف نیاز به استفاده از دستکش کار دارند. به همین دلیل خرید تجهیزات ایمنی برای هر کسب و کار لازم و ضروری می باشد.

  • دستکش کار برزنتی

این نوع دستکش همانطور که از نامش پیداست با پارچه های برزنتی در سایزهای متفاوت تولید می شوند. به دلیل مقاومت بالایی که در برابر اجسام نوک تیز و برنده دارد، از مزایای آنها در مشاغلی منجمله باغبانی، آهنگری، صنایع تولید فولاد و … استفاده می شود. جهت بررسی دقیق تر و مشاهدۀ برخی از مدل های رایج و پرفروش دستکش کار می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ تهیه و توزیع تجهیزات ایمنی فعالیت می کند و توانسته اند محصولات با کیفیتی را با برندهای معروف در دسترس انتخاب شما صاحبان کسب و کار قرار دهند.

  • دستکش کار ضد لغزش

این نوع دستکش کار ببا توجه به عنوانی که دارد، به منظور جلوگیری از انتقال ضربه و لرزش در مشاغل مختلفی که از دستگاه های تخریب همچون بتن کن، چکش تخریب، دریل های برقی بزرگ استفاده می کنند بهره گرفته می شود. قطعاً این نوع تجهیزات ایمنی می تواند به میزان قابل توجهی از ضربات و ساییدگی این نوع دستگاه های الکترونیکی و مکانیکی بکاهد.

  • دستکش کار ضد ضربه

دستکش ایمنی ضد ضربه با هدف محافظت انگشتان و دست ها در برابر ضربات سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شود. معمولاً جهت تولید این نوع دستکش ها از جنس لاتکس و پلی استر بهره گرفته می شود که مقاومت بالایی در برابر وزن زیاد دارند. بدین ترتیب کسب و کارهایی که در حوزۀ ساخت و ساز، آهنگری، مکانیکی و … فعالیت دارند می توانند از این نوع دستکش ایمنی استفاده نموده و دست های خود را در مقابل سقوط اشیاء سنگین، ضربات ناشی از برخورد پتک و اجسام سخت محافظت نمایند.

  • دستکش ایمنی چرمی

استقبال از خرید دستکش کار چرمی برای محافظت دست ها در برابر حرارت بالا، برخی از اجسام برنده می باشد و عمدتاً از چرم گاو، بوفالو، بز و مواردی از این قبیل بهره گرفته می شود. از دیگر قابلیت های این دستکش ایمنی می توان به قابلیت نسوز بودن آن اشاره نمود. از این رو کسب و کارهایی که نیاز به عملیات جوشکاری دارند، می توانند از مزایای دستکش کار چرم استفاده نمایند.

کلام آخر در راستای خرید دستکش کار

با توجه به مطالب مذکور، امیدواریم اطلاعات جامعی نسبت به انواع دستکش کار رایج در بازار کسب نموده باشید. بدین ترتیب صاحبان مشاغل متناسب با نوع خطرات احتمالی که ممکن است صدمات جدی برای اعضای مهم بدن به دنبال داشته باشد، اقدام به تأمین تجهیزات ایمنی استاندارد می نمایند. جهت بررسی بیشتر و خرید دستکش کار استاندارد می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

https://radinimen.com/

کسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی