عمر طولانی تنها با نوشیدن یک فنجان قهوه هنر دستگاه اسپرسوساز دلونگی 685

3 دیدگاه

دلونگی 685

آیا شما هم جز آن دسته از عاشق قهوه هستید که با حسادت به افراد دارای دستگاه اسپرسو ساز نگاه می کنید؟ اگر هستید، ممکن است به این دلیل باشد که آنها معمولاً گران هستند. اما باید بگوییم که دلونگی ۶۸۵ زیاد هم گران نیست! اگر دوست دارید تا بیشتر درباره این اسپرسو ساز اطلاعات کسب کنید، این مطلب دقیقاً برای شما نوشته شده است.

در واقع، برخی از قهوه ساز های حرفه ای آنقدر گران و پیچیده هستند که تنها باریستا های متخصص می توانند بهترین بهره را از آنها ببرند.

با این حال، در بازار، طیف وسیعی از اسپرسو ساز های ساده برای استفاده خانگی و تازه کار ها وجود دارد که باید در نظر بگیرید. De’Longhi Dedica 685  یکی از آن ها است.

‏Dedica 685  یک ماشین جمع و جور است که برای مبتدیان عالی است. این یک دستگاه عالی برای شروع در سفر قهوه‌ سازی است زیرا می‌ توانید کل فرآیند ها از جمله کف کردن شیر را تجربه کنید. این یکی از بهترین اسپرسو ساز های نیمه اتوماتیک برای مبتدیان است.

درباره اسپرسو ساز دلونگی 685

‏DeLonghi EC-685  یک اسپرسو ساز با کیفیت است.

در آزمایش‌ های ما برای طعم واقعی اسپرسویی که DeLonghi EC-685 تولید می‌ کند، تیم بررسی ما و یک باریستای استخدام شده به آن نمره کیفیت اسپرسو 7 از 10، درست بالاتر از میانگین نمره 6.5 به آن دادند. بنابراین، در حالی که ممکن است بهترین انتخاب نباشد اگر فقط روی سلیقه تمرکز کنید، اما این مدل دلونگی به دلیل نقاط قوت مختلف آن ارزش توجه دارد.

این اسپرسوساز در تست کف کردن عالی بود و امتیاز 8 از 10 را به دست آورد – به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین 6.3. باریستای ما خاطر نشان کرد که کف ایجاد شده توسط این دستگاه برای طراحی هنری روی کاپوچینو یا لاته برتری دارد – در سطح هنری که توسط حرفه ای ها در کافی شاپ ها ارائه می شود یا همان اصطلاح لاته آرت.

‏DeLonghi EC-685 دارای یک مخزن آب با اندازه متوسط ​​است که 1.1 لیتر مایع را در خود جای می دهد. همچنین دارای سه سبد پورتافیلتر است که یک سبد بیشتر از چیزی است که معمولاً با یک اسپرسو ساز خانگی دریافت می کنید.

این دستگاه اسپرسو ساز دارای قابلیت خاموش شدن خودکار است – قابلیتی که اکثر مدل ها از آن برخوردار نیستند. این امر ایمنی دستگاه شما را افزایش می دهد زیرا مجبور نیستید با هر بار استفاده آن را خاموش کنید.

آخرین موردی که در مورد دلونگی EC-685 قابل ذکر است، دوره گارانتی کوتاه آن است که تنها شش ماه است.

دلونگی 685

‏De’Longhi با خاستگاه ایتالیا، یک برند معتبر است که از دهه 1990 ماشین های قهوه تولید می کند. این برند همه چیز را از دستگاه‌ های تک‌ نفره گرفته تا دستگاه‌ های اسپرسو ساز دستی و دستگاه‌ های قهوه‌ ساز خودکار ارائه می‌ دهد و برای همه افراد محصولی مناسب ارائه می‌ دهد.

‏De’Longhi Dedica Style EC685 جایگزین Dedica EC680 قبلی شده است، این مدل جدیدتر دارای چند ارتقا از جمله دو تنظیم کف کردن شیر، شیر داغ یا کاپوچینو است. دلونگی 685 یکی از بهترین دستگاه‌ های اسپرسو ساز است که ما آزمایش کرده‌ ایم، همچنین دارای یک سینی‌ دوتایی است، به این معنی که می‌ تواند فنجان‌ های بلندتری نسبت به مدل قبلی در زیر دستگاه قرار بگیرد.

‏Dedica Style EC685 یک دستگاه اسپرسو ساز دستی جمع و جور است، که یکی از باریک ترین طرح هایی است که دیده ایم، و با رابط سه دکمه ای ساده، کار کردن با آن چندان دشوار نیست. گزینه های نوشیدنی موجود عبارتند از اسپرسو های تک و دوتایی و فوم شیر یا کف دار، بنابراین می توانید به راحتی برخی از محبوب ترین نوشیدنی های سبک باریستا مانند کاپوچینو، لاته یا قهوه سفید را درست کنید.

قهوه 685

ویژگی های دلونگی 685

این یک دستگاه اسپرسو ساز مقرون به صرفه است که مقداری شخصی سازی حجم و دمای قهوه را ارائه می دهد، اما تنظیمات قابل تنظیم کافی برای خوشحال نگه داشتن خبره های واقعی قهوه را ندارد.

‏De’Longhi Dedica Style EC685 در سراسر جهان از طریق De’Longhi در دسترس است. این کاملاً دستگاه اسپرسو ساز دستی سطح ابتدایی De’Longhi نیست، اما در مدل های مقرون به صرفه تری قرار می گیرد که آن را ارائه می دهد و چیزی که واقعاً آن را از دیگر دستگاه های اسپرسو ساز دلونگی متمایز می کند، طراحی جمع و جور باریک است. در بریتانیا نیز به عنوان بخشی از Dedica Barista Bundle (ECKG6820.M) موجود است که شامل دستگاه اسپرسو ساز به اضافه یک آسیاب قهوه، تمپر حرفه ای، پارچ شیر و غیره.

قابل توجه ترین ویژگی طراحی De’Longhi Dedica Style EC685 حجم کوچک آن است که در مقایسه با اکثر دستگاه های اسپرسو ساز دستی دیگر بسیار فشرده است. ابعاد، 2 x 5.9 x 13 اینچ / 30.4 x 14.9 x 33 سانتیمتر (h x w x d)، فضای زیادی از میز آشپزخانه شما را اشغال نمی‌ کند.

این در رنگ‌ های مختلفی ارائه می‌ شود، بنابراین می‌ توانید آن را با سایر لوازم آشپزخانه ست کنید، از بین قرمز، سیاه، سفید، یا استیل یکی انتخاب کنید (در بریتانیا مدل سفید وجود ندارد و در استرالیا، مدل قرمز موجود نیست).

نکاتی دیگر در مورد اسپرسو ساز 685 دلونگی

‏De’Longhi Dedica Style EC685 اسپرسو را با فشار 15 بار تولید می کند و دارای سه فیلتر اسپرسو تک و دوتایی و غلاف اسپرسو ایزی سرو (ESE) می باشد. علیرغم نام، غلاف های ESE کمتر یک غلاف هستند و بیشتر شبیه یک چای کیسه ای پر از قهوه آسیاب شده هستند، سریع تر، آسان تر و راحت تر از استفاده از قهوه آسیاب شده هستند، اما مسلماً قهوه خوبی تولید نمی کنند. پس بهتر است از دانه تازه آسیاب شده استفاده کنید. مخزن آب قابل جابجایی دارای ظرفیت 0.24 گالن / 1.1 لیتر است و اگر در یک منطقه دارای آب سخت زندگی می کنید، می توانید یک فیلتر آب اختیاری نصب کنید. می توان آن را با فنجان هایی تا ارتفاع 4.7 اینچ / 12 سانتیمتر استفاده کرد، اما برای این فنجان های بلندتر، باید سینی چکه را بردارید.استفاده از آن تنها با سه دکمه آسان است. تنها با چند تنظیم ساده، ما خیلی سریع با De’Longhi Dedica Style EC685 کنار آمدیم و مدتی بعد از بیرون آوردن آن از جعبه، کاپوچینوی نرمی تولید کردیم. با استفاده از دانه ‌های قهوه تازه آسیاب شده بهترین قهوه ممکن را از این دستگاه دریافت خواهید کرد، اما اگر قهوه از قبل آسیاب شده خریداری می‌ کنید، مطمئن شوید که اندازه آسیاب آن برای دستگاه اسپرسو ساز مناسب است، در غیر این صورت اگر می‌ خواهید گزینه راحت و بدون دردسر را می‌خواهید از ESE استفاده کنید.

ما با استفاده از قهوه آسیاب شده یک اسپرسوی صاف و قوی تولید کردیم. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما باید فشرده کردن قهوه را به درستی انجام دهید – به همین دلیل است که تفاله های قهوه را در فیلتر فشرده می کنید. اگر بیش از حد فشرده کنید و قهوه بسیار آهسته تحویل داده می شود و بسیار قوی می شود، از طرف دیگر، اگر به سختی فشرده شود، قهوه خیلی سریع می ریزد اما ضعیف می شود.

دلونگی 685

آیا باید DeLonghi EC-685 را بخرید؟

اگرچه دلونگی EC-685 بهترین اسپرسو ساز همه جانبه ای نیست که ما آزمایش کردیم، اما هنوز هم ارزش بررسی دارد. استفاده از دستگاه بسیار آسان است و قهوه خوش طعمی می سازد. مهمتر از همه، کف خوبی تولید می کند. در مجموع، اشکال این است که باید مقداری پول نقد اضافی خرج کنید تا حداکثر استفاده را از آن ببرید.

آشپزی
 

3 دیدگاه.

  • مهرداد شهامت
    2022-07-11 00:49

    با سلام خسته نباش قیمت چند؟

  • مهرسانا
    2022-07-21 00:28

    من میتونم به جرات بگم انقدددددر قهوه دوست دارم که اگر یک روز نخورم سردرد میگیرم من دو سال پیش یه دستگاه دلمونتی خریده بودم حقیقتا خیلی افتضاح بود دیگه امسال این دلونگی خریدم خیلییییی ازش راضیم وای کاپوچینو میده میمیرم از طعمش

  • ناشناس
    2022-07-23 23:33

    نوشیدن قهوه خصوصا قهوه اسپرسو ادم واقها هم سرحال میکنه و هم برای سلامتی خوبه
    البته برای ما ایرانی ها شاید تلخی قهوه اذیت کننده باشه اما واقعا نوشیدن یک فنجان قهوه در طول روز به طولانی شدن عمر کمک میکنه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی