تنیس رولان گاروس ۲۰۲۲؛ چهاردهمین تاج‌گذاری رافائل نادال

به گزارش ایرنا، در دیدار پایانی رقابت‌ها تنیس رولان گاروس ۲۰۲۲ که از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز به وقت ایران آغاز شد، رافائل نادال قهرمان ۱۳ دوره به مصاف کسپر رود نروژی رفت که اولین حضور خود در فینال یک گرند اسلم را تجربه می‌کند و توانست با برتری مقتدرانه سه بر صفر با نتایج ۶-۳، ۶-۳، ۶-۰  به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

رافائل نادال در حالی پا به رولان گاروس گذاشت که به دلیل مصدومیت‌های اخیرش امید چندانی به قهرمانی او در پاریس نمی‌رفت، اما پادشاه خاک با کنار زدن رقبای خود و حذف مرد اول تنیس جهان بار دیگر ثابت کرد که تحت هیچ شرایطی نباید شانس او را در قلمرویش دست کم گرفت.

نادال در دیدار پایانی توانست کسپر رود نروژی را که محصول آکادمی خود اوست و از رافا به عنوان بزرگترین الگویش یاد می‌کند را مغلوب کند.

تنیس رولان گاروس ۲۰۲۲؛ چهاردهمین تاج‌گذاری رافائل نادال

کسپر رود نروژی در این سال‌ها سیر ترقی را آرام و پیوسته طی کرده است و اکنون در رتبه هشتم جهان قرار دارد. این بازیکن ۲۳ ساله خود را طرفدار پروپاقرص نادال می‌داند و تعجبی هم ندارد که همانند الگویش متخصص بازی در زمین خاک است و اکثر جام‌های خود را نیز روی این زمین کسب کرده است. 

پادشاه خاک تاکنون در فینال رولان گاروس نباخته و هر بار به فینال رسیده در نهایت جام را در دستان خود دیده است. نادال با فتح رولان گاروس تعداد جام‌های گرند اسلم خود را به عدد ۲۲ رساند و فاصله‌اش با فدرر و جوکوویچ را به ۲ جام افزایش خواهد داد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی