توافق پرسپولیس با ۴ بازیکن دیگر قطعی شد/ قرارداد گزینه غیرمنتظره با سرخ ها

بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حالی برای پرسپولیس به پایان رسید که این تیم پس از پنج فصل قهرمانی متوالی، به رتبه دوم جدول بسنده کرد تا یحیی گل محمدی با این تیم طعم نایب قهرمانی را بچشد.

سرمربی پرسپولیس که از ابتدای فصل بارها بابت از دست دادن بازیکنان اصلی و کلیدی خود و انتقال آنها به تیم های دیگر ناراضی بود، پس از صحبت‌های اخیر با رضا درویش مدیرعامل باشگاه توانست درباره جذب بعضی از بازیکنان صاحب نام به توافق برسد.

درویش نیز مذاکره با بازیکنان مد نظر تیم را آغاز کرده تا بتواند دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و سامان فلاح را به پرسپولیس بیاورد.

در بین این بازیکنان حضور سه نفر کاملا قطعی شده است و بعضی از مدیران باشگاه اصرار دارند قرارداد با آنها را خیلی زود رسانه‌ای کنند.

مدیرعامل پرسپولیس که با علیرضا بیرانوند و مرتضی پور علی گنجی میز به توافق رسیده است می‌خواهد در صورت امکان قرارداد با آنها را اعلام رسمی کند اما این موضوع بستگی به اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید دارد چرا که بعضی از این گزینه‌ها پیراهن تیم ملی را بر تن دارند و برای انداختن عکس با پیراهن تیم نیاز به هماهنگی دارند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی