اتراچالی: فدراسیون برنامه‌ای برای تیم ملی کبدی ندارد

فاضل اتراچالی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، درباره سطح مسابقات لیگ ستارگان کبدی هند، اظهار داشت: به مدت چهار ماه در لیگ ستارگان هند بازی کردیم و دیدارها هر شب برگزار می‌شد و برخی از شب‌ها سه بازی داشتیم. همچنین به خاطر کرونا مسابقات در یک شهر برگزار می‌شد و تمام بازیکنان در یک هتل در قرنطینه بودند.

وی درباره دستمزد خود در لیگ ستارگان هند، گفت: دستمزد ما از چهار میلیارد تومان به بالاست و مسوولان لیگ ستارگان هند از ۲۵ درصد و فدراسیون کبدی نیز ۱۵ درصد مالیات دریافت می‌کنند.

لژیونر کبدی یادآور شد: سال گذشته در ۲  اردوی تیم ملی شرکت کردم، اما اکنون به دلیل لغو بازی‌های آسیایی اردوها کلا تعطیل شد و فدراسیون کبدی درباره مسابقات چیزی به ما اعلام نکرد. در واقع برنامه‌ای برای تیم ملی نداشت.

وی یادآور شد: چهار سال است که هیچ مسابقه‌ای نداشتیم و این موضوع به کبدی ایران و بازیکنان آسیب می‌رساند. زیرا بازیکنان در این سال‌ها در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکردند و بازیکنان جوان‌تر تجربه‌ای ندارند.

اتراچالی اضافه کرد: این موضوع به ضرر کبدی ایران است. در صورتی که تیم‌های هندی در مسابقات زیادی شرکت می‌کنند و در تورنمنت‌های بزرگی حضور می‌یابند. حتی لیگ ستارگان هند یکی از معتبرترین و بهترین مسابقاتی است که آنها می‌توانند خود را در این رقابت‌ها محک بزنند.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ برنامه‌ای در تقویم ورزشی تیم ملی کبدی نیست. مگر اینکه فدراسیون جهانی کبدی مسابقاتی را اعلام کند. در غیر این صورت باید خود را دوباره برای حضور در لیگ ستارگان هند آماده کنیم.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی