معرفی بازیگران سریال نوبت لیلی / عکس+نقش+بیوگرافی

نوبت لیلی عنوان سریال جدید نمایش خانگی است که به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی استارت زده شده است. این سریال که از بازیگران سرشناس بهره می‌برد محصول سال 1400 بوده و دارای یک قصه بسیار هیجان انگیز است که مطمئناً علاقه‌مندان به فیلم و سریال را راضی نگه خواهد داشت. حال اگر به سریال‌های جذاب نمایش خانگی علاقه دارید ما را تا پایان مطلب همراهی کنید که به معرفی کامل این سریال و بازیگران و عوامل آن بپردازیم.

آشنایی با سریال نوبت لیلی

سریال درام و عاشقانه نوبت لیلی در سال 1400 و به کارگردانی روح الله حجازی منتشر و در شبکه خانگی به نمایش گذاشته شد. در این سریال بازیگران محبوب زیادی به ایفای نقش پرداخته‌اند که از جمله می‌توان به حمید فرخ‌نژاد، مریلا زارعی و مهران غفوریان اشاره کرد. ضمن اینکه سروش چیت‌ساز، روح الله حجازی و مهدی شیرزاد از جمله نویسندگان این مجموعه شناخته می‌شوند.

گفتنی است که ژانر فوق العاده جذاب این سریال که در قالب عاشقانه در نظر گرفته شده، سبب محبوبیت آن در بین علاقه‌مندان شده است. همچنین فیلمبرداری سریال نوبت لیلی، ابتدا در شمال و سپس در تهران بوده است. اولین قسمت از این مجموعه نیز در تاریخ 22 فروردین 1401 پخش شده است.

خلاصه داستان سریال نوبت لیلی

در این سریال که استفاده از بازیگران معروف را یدک می‌کشد دارای یک داستان فوق العاده رمزآلود عاشقانه است. در واقع لیلی که یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال است از طریق کتابی که بسیار مرموز است، متوجه می‌شود که خانواده‌اش در زمان و مکان‌های مختلف زندگی کرده‌اند. همین موضوع سبب می‌شود تا لیلی به رمزگشایی کتاب بدست آمده اقدام کند. در واقع لیلی باید یک تابلوی بسیار ارزشمند از اجدادش را پیدا و سپس به انتخاب‌هایی دست بزند که ممکن است دشوار باشد و چه بسا به تمام زندگی‌های نیاکانش معنا و مفهوم بدهد.

معرفی بازیگران سریال نوبت لیلی

همانطور که متوجه شده‌اید، سریال نوبت لیلی دارای بازیگران محبوبی است که هر کدام در ایران از چهره‌های مطرح هستند. گوهرخیراندیش، حمیدفرخ‌نژاد، مریلا زارعی، مهران غفوریان، پردیس احمدیه، امین شعرباف، لادن مستوفی، مینا جعفرزاده، مسعود کرامتی، نادر فلاح، علیرضا ثانی‌فر، ساغر قناعت، علیرضا جعفری و… از جمله بازیگران این مجموعه‌ی درام، رمزآلود و عاشقانه بوده که در ادامه سعی خواهیم کرد به یک بیوگرافی کوتاهی از آنها اشاره کنیم.

بیوگرافی بازیگران سریال نوبت لیلی

حال در این بخش قصد داریم به معرفی بازیگران مجموعه نوبت لیلی بپردازیم تا با آشنایی بیشتری با این بازیگران به دیدن این سریال جذاب اقدام کنید:

·       معرفی حمید فرخ‌نژاد

این بازیگر سرشناس در 28 فروردین 48 و در آبان به دنیا آمده است. فرخ‌نژاد در رشته کارگردانی فارغ التحصیل شده و با بازی در فیلم کوچه‌های عشق به بازیگری معرفی شده است. از افتخارات این بازیگر نیز می‌توان به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد اشاره کرد. ایشان متأهل هستند و همسرسان خانم فروزان جلیلی‌فر نام دارند.

·       معرفی مریلا زارعی

خانم زارعی در سال 53 و بیست و پنجمین روز فروردین چشم به جهان گشود. مدرک تحصیلی ایشان کارشناسی صنایع غذایی است و حضور در سینما را با فیلم سلام سینما استارت زده است. این بازیگر محبوب با کارگردانان محبوب ایران مانند اصغر فرهادی، ابراهیم حاتمی کیا و مسعود کیمیایی کار کرده است. از سابقه‌های بازیگری خانم زارعی نیز می‌توان به هناس، کارو، ایده اصلی و… اشاره کرد.

·       معرفی پردیس احمدیه

این بازیگر جوان متولد 8 تیر 71 است و بازیگری را در سال 86 و با فیلم مقلد شیطان آغاز کرده است. از مهم‌ترین فیلم‌هایی که خانم احمدیه در آن به ایفای نقش پرداخته است نیز می‌توان به لاک قرمز اشاره کرد. ضمناً این بازیگر تجربه همکاری با داریوش مهرجویی را نیز در پرونده دارد. همچنین گفتنی است که خانم احمدیه مجرد هستند.

·       معرفی امیر شعرباف

از بازیگران جوانی که به تازگی وارد عرصه فیلم و سریال شده‌ است می‌توان به امین شعرباف اشاره کرد. اولین کار این بازیگر در سریالی به نام قورباغه به کارگردانی هومن سیدی بوده و نوبت لیلی دومین فعالیت این بازیگر به حساب می‌آید که در این سریال در نقش آرش به ایفای نقش پرداخته است.

·       معرفی گوهر خیراندیش

این هنرپیشه‌ی معروف در سال 1333 متولد شده است و در کنار بازیگری، گویندگی رادیو نیز انجام می‌دهد. خانم خیراندیش متأهل و همسر ایشان جمشید اسماعیل‌خانی هستند. گفتنی است که این بازیگر در سال 65 وارد سینما شده‌اند و افتخارات بسیاری نیز دارند که از جمله می‌توان به بهترین بازیگر نقش اول زن و برنده تندیس زرین دوازدهیم جشن خانه سینما اشاره کرد.

·       معرفی مهران غفوریان

از بازیگران بسیار حرفه‌ای سینما و تلویزیون مهران غفوریان است که در سال 53 متولد شده‌اند. این بازیگر اولین فعالیت بازیگری‌اش را در سال 73 و با سریال لبخند سوم آغاز کرده است و سپس با سریال‌هایی مانند گل‌های 77 به حرفه‌ی کارگردانی پیوست. آقای غفوریان پیشینه‌ی فوق العاده‌ای را در تلویزیون و سینما دارند که از جمله می‌توان به داش آکل، ناردون، شیر و عسل، زوج یا فرد، کوبار و مواردی از این دست اشاره کرد.

·       معرفی مسعود کرامتی

از دیگر بازیگران محبوب سینما و تلویزیون مسعود کرامتی است که در 9 مرداد 1335 در تهران متولد شد. این بازیگر متأهل و همسر ایشان فرخنده شادمنش که البته در سال 93 به رحمت خدا رفته‌اند. از جمله آثار آقای کرامتی نیز می‌توان به شب طلایی، خسوف، جان‌دار، چشم و گوش بسته، نخودی و مواردی از این دست اشاره کرد. ضمناً گفتنی است که این بازیگر در صداپیشگی نیز مهارت دارد که خونه‌ی مادربزرگه یکی از بهترین کارهای ایشان است.

·       معرفی نادر فلاح

آقای فلاح از جمله بازیگران محبوب ایران هستند که در شهریور 52 متولد شده‌اند. تحصیلات ایشان نیز فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه آزاد است. آقای فلاح از 16 سالگی و در تئاتر بازیگری را استارت شده و اولین بار که جلوی دوربین رفته‌اند در فیلم سینمایی جایی نزدیک آسمان در سال 79 بوده است. این در حالی است که با فیلم چند مترمکعب عشق در سال 92 به محبوب دست یافتند. آقای نار فلاح متأهل هستند و حاصل آن دو فرزند دختر است. ضمناً گفتنی است که از فعالیت‌های آقای فلاح می‌توان به ملاقات خصوصی، مجوز خروج، لایه‌های دروغ، مردی بدون سایه، مجموعه‌های زیرخاکی و… اشاره کرد.

اخباربازیگران و هنرمندان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی