قلی‌زاده: منتظر تعیین تکلیف بازی‌های دوستانه هستیم؛ دوست دارم ولز به گروه ما اضافه شود

به گزارش ایرنا، علی قلی‌زاده در حاشیه تمرین امروز(چهارشنبه) تیم ملی فوتبال گفت: خدا را شکر از روزی که به اردو آمدیم تمرینات را انجام می‌دهیم. وظیفه ما این است که تمرین کنیم و فکر می‌کنم در حیطه کاری من نیست که در مورد بازی‌های تدارکاتی حرفی بزنم.  فقط منتظریم و امیدوارم چند دیدار تدارکاتی مناسب برای تیم ملی در نظر گرفته شود چراکه در جام جهانی باید از هر نظر آماده باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا وضعیت آماده‌سازی تیم ملی برای بازیکنان نگران‌کننده بوده یا خیر، تاکید کرد: بدون شک نگرانیم اما ما فوتبالیست حرفه‌ای هستیم. تنها کاری که از دست بازیکنان و مربیان برمی‌آید این است که با تمام توان تمرینات‌ را دنبال کرده و همچنان منتظر بمانند. 

قلی‌زاده در مورد شرایط خودش در تیم شارلروای بلژیک خاطرنشان کرد: وضعیت خیلی خوبی داشتم. خدا را شکر آخرین بازی را هم با گل تمام کردم. شرایط بدنی من هم خیلی خوب است و امیدوارم بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص آینده‌اش در فوتبال بلژیک گفت: فعلاً هیچ چیز مشخص نیست اما امیدوارم اتفاقات خوبی بیافتد. 

قلی زاده گفت: امیدواریم در اردوی قطر برای‌ ما بازی دوستانه خوبی تدارک دیده باشند و بتوانیم خودمان را محک بزنیم. مطمئناً شرایط فیزیکی و تاکتیکی مدنظر باشد تا در جام جهانی دچار مشکل نشویم زیرا جام جهانی جایی نیست که فقط بتوان با فیزیک مناسب در آن حضور داشت و باید از هر جهت آماده باشید.

وی در مورد اینکه دوست دارد با کدام تیم پلی‌آف اروپا هم گروه شویم، گفت: به شخصه دوست دارم با ولز هم‌گروه شویم البته فرقی هم نمی‌کند و این یک نظر شخصی است اما هر تیمی که در جام جهانی حضور دارد، قوی است و دست و پا بسته نخواهد بود. امیدوارم بتوانیم خوب کار و دل مردم را شاد کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران جهت برپایی اردوی تدارکاتی قرار است در ساعات آینده تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی