مسی از کدام بازی به عنوان پل صعود یاد کرد؟

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های عربستان، لهستان و مکزیک همگروه است و باید نخستین بازی خود را برابر عربستان برگزار کند. دیداری که لیونل مسی از برد در آن به عنوان پل صعود به دور بعد یاد کرده است.

تارنمای خبری الریاضیه عربستان به نقل از کاپیتان تیم ملی ملی فوتبال آرژانتین نوشته است: اولین دیدار ما برابر عربستان یکی از نمایندگان آسیا بسیار متفاوت خواهد بود. باید در این دیدار پیروز شویم زیرا برد در این بازی می‌تواند راه صعود به دور حذفی را هموار کند. برای صعود از این گروه، با قدرت گام به قطر می‌گذاریم. به تجربه دریافتیم که حریف آسان در جام جهانی وجود ندارد. در ادوار گذشته جام جهانی برخی از گروه‌ها ساده بودند اما کار را برای ما پیچیده کردند.

مسی این سخنان را پیش از دیدار تیم ملی آرژانیتن در برابر ایتالیا بیان کرد. دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا قهرمان اروپا و آرژانتین قهرمان کوپا امشب با عنوان فینالسیما در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

دارنده هفت توپ طلای فوتبال جهان با اشاره به میزبانی قطر از بزرگترین جشنواره فوتبالی جهان نیز گفت: عربستان و قطر همسایه هستند اما من اطمینان دارم هواداران زیادی از آرژانتین راهی قطر خواهند شد و ما را همراهی می‌کنند.

بازیکن تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن فرانسه با اشاره به حضور مکزیک در این گروه افزود: مکزیک همیشه تیم ما را اذیت کرده است زیرا آنها خوب بازی می‌کنند، آنها ایده بسیار روشنی دارند. مربی این تیم شناخت خوبی از آرژانتین دارد. تیم لهستان نیز این‌گونه است و برد در جام جهانی راحت نیست.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی