بغض کامرانی‌فر در پایان مجمع: امروز برای من وقت دادگاه گرفتند/سه مرتبه استعفا دادم

به گزارش ایرنا، حسن کامرانی‌فر در پایان مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تمام اعضای مجمع در مورد مسائل روز فوتبال صحبت کردند. باید از اعضای مجمع تشکر کنم. اعضا باید بیشتر تلاش کنیم و هدفمان این باشد که تیم‌های ملی موفق شوند.  

وی ادامه داد: روز خوبی برای فوتبال کشورمان بود هرچند که من از تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد، ناراحت هستم اما فوتبال است و تصمیم‌گیری باید انجام می‌شد. مطمئن هستم با تصمیماتی که گرفته شد، به فوتبال کشورمان کمک خواهد شد. نه در بحث ریاست و نه در جای دیگر به من سفارشی شد. من فقط مجری هستم و کارها را انجام دادم. برای همه هم آرزوی موفقیت می‌کنم.      

دبیرکل فدارسیون فوتبال در مورد جلسات هیات رییسه نیز عنوان کرد: یک اتفاق خوب افتاد و همه دیدند. ما مصوبه انتخاباتی را گرفتیم. هشت شهریورماه مجمع انتخاباتی انجام خواهد شد و این بزرگترین خبر برای فوتبال ما بود. از طرف دیگر با توجه به کسانی که از ما کم شدند، هیات رییسه می‌تواند نفر اضافه کند. نفر جدید در اولین جلسه هیات رییسه مشخص می‌شود. بحث هیات رییسه بانوان خارج از فوتبال است و ما کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. امیدوارم مشکل او نیز حل شود.  

کامرانی‌فر در پاسخ به این پرسش که آیا شهره موسوی عضو هیات رییسه فدراسیون لایق تصمیم‌گیری در مورد فوتبال را دارد یا نه، گفت: این سوال جنبه حقوقی دارد اما در آیین نماه کمیته اخلاق داریم که می‌توانند ورود کنند و فکر می‌کنم به زودی این اتفاق خواهد افتاد.   

وی در مورد دیدارهای تدارکاتی نیز گفت: ما خیلی از مسیرها را پیش بردیم. ما قرارداد هم بستیم و منتفی شد. این موضوع دست ما نبود. به زودی تیم ملی عازم قطر می‌شود و در آن‌جا نیز بازی دوستانه خواهند داشت. اجازه بدهید در این خصوص بیشتر توضیح ندهم.  

دبیرکل فدارسیون فوتبال در خصوص گزینه‌های بازی‌های تدارکاتی گفت: کنگو، الجزایر و کامرون هم جزو گزینه‌های ما هستند.  

کامرانی‌فر در مورد فشار آوردن به او از داخل هیات رییسه نیز عنوان کرد: من از هیچکس گلایه‌ای ندارم. در مورد موضوعاتی که از من در رسانه‌ها کار کردند، گلایه ندارم. حتما حق من این بوده که این موضوعات را در مورد من مطرح کردند. امروز ساعت ۹ صبح برای من وقت دادگاه گرفته بودند. جالب‌تر از آن این است که این موضوع در رسانه‌ها منتشر می‌شود اما من وظایفم را انجام دادم و کم نگذاشتم. واقعا از همکارانم در فدراسیون ممنونم که کارهای خودشان را انجام دادند هرچند یک سری اخبار از فدراسیون به بیرون رفت. روزهای خوبی برای فوتبال می‌بینم و مطمئنم اعضای مجمع کنار هم خواهند بود.  

وی عنوان کرد: بارها می خواستم از این پست استعفا بدهم. برای این پست تلاش نکردم و برای ماندن در آن نیز تلاشی نداشتم. سه دفعه کناره‌گیری کردم اما دوستان قبول نکردند. حاضرم همین الان بروم اما همه با هم باشند و برای فوتبال تلاش کنند. سختی‌های زیادی دیدم اما خداراشکر خدا عزت داده است. مجمع باید به نظر من برخی تعارف‌ها را کنار بگذارد. از همه ممنون هستم که در این مدت از فوتبال حمایت کردند.        

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی