شمسایی: میز به کسی وفا نمی‌کند/ روزهای سختی در انتظار تیم ملی فوتسال است

به گزارش ایرنا، وحید شمسایی پس از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: میز به کسی وفا نمی‌کند. چیزی که می‌ماند فوتبال است. هواداران و مردم در این روزهای سخت چیزی که خوشحال‌شان می‌کند همین رشته است. هر چیزی بود و هر اتفاقی بود رای‌گیری شد. دشمنی‌ها باید کنار برود و دوستی‌ها بیاید. تیم ملی حدود پنج ماه دیگر باید در جام جهانی باشد. فوتسال، تیم امید، فوتبال ساحلی و تیم زنان هم همینطور. باید همدل بشویم و برای موفقیت این رشته پیش برویم. مهم مردم هستند.

وی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: قراردادها بسته شده است. آرژانتین طی مذاکره به عنوان قهرمان جهان حریف ما است. مهرماه به مسابقات آسیایی می‌رویم. احتیاج داریم به وجود شما رسانه‌ها. نسل تغییر کرده و روزهای سخت در انتظارمان است. فدراسیون هم باید کمک کند. اینطور نباشد که فقط رای بگیریم. یک روزی هیچ جایزه‌ای در ای‌اف‌سی نداشتیم و فوتسال پرچم‌دار بود. به همدیگر کمک کنیم و به همه رشته‌ها توجه شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان تصریح کرد: اینکه همه حرف زدند و کسی به‌به و چه‌چه نکرد، خوب بود. اشکالات گفته شد. اتفاقات رقم خورده در میان گذاشته شد. یک سری رای موافق و مخالف داشتیم. در نهایت هم میرشاد ماجدی سرپرست باقی ماند و باید به او کمک کنیم تا موفق شود. ‌

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی