ترس هواداران استقلال از سورپرایز مجیدی

به گزارش ایرنا، شب گذشته(دوشنبه) جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر برگزار شد و آبی‌پوشان پایتخت جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر بردند؛ اما اتفاق عجیب این مراسم، گریه‌های فرهاد مجیدی بود. او به گونه‌ای دچار احساسات شده بود که به نظر می‌رسید گریه‌هایش به خاطر خداحافظی با هواداران است.

خداحافظی مجیدی از استقلال نمی‌توان چندان دور از ذهن باشد؛ چرا که توانسته استقلال را با رکوردی باورنکردنی و پس از ۹ فصل قهرمان لیگ برتر کند و حالا می‌تواند با خداحافظی از استقلال بیشتر از گذشته نزد هواداران محبوب شود. طبق اخبار موثق مجیدی در تصمیم خود برای کناره‌گیری از سرمربیگری استقلال جدی است؛ هر چند مصطفی آجورلو تلاش کرد که وی شب گذشته تصمیمش را علنی نکند.

آجورلو امروز در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص جدایی احتمالی مجیدی از استقلال سکوت کرد و این سکوت می‌تواند شائبه‌ها را در خصوص جدایی این مربی بیشتر کند. خداحافظی مجیدی می‌تواند کام هواداران استقلال که به خاطر قهرمانی تیم محبوب‌شان در آسمان‌ها سیر می‌کنند را تلخ کند.

شنیده می‌شود مجیدی از مدت‌ها قبل تصمیم خود را برای خداحافظی از استقلال گرفته بوده؛ تصمیمی که البته بستگی به قهرمانی این تیم داشته است. وی به دنبال این بود که خداحافظی باشکوهی در جشن قهرمانی استقلال با هواداران داشته باشد؛ اما این موضوع فعلا به تعویق افتاده است و شاید سرمربی محبوب استقلال تصمیم بگیرد در پستی اینستاگرامی این موضوع را علنی کند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی