فرایند خوداظهاری داوطلبان آزمون وکالت دادگستری ۱۳۹۹ آغاز شد

به گزارش روز پنجشنبه سازمان سنجش آموزش کشور،  داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت دادگستری (اسکودا) سال ۱۳۹۹ دارند با مراجعه به سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری تکمیل کنند.

این سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند) این دسته از داوطلبان می توانند فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون آنها را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع داوطلبان می رساند.

این مهلت تا روز جمعه ۱۸ تیرماه  ادامه دارد. پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت از روز سه شنبه ۲۲ تیرماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود، این آزمون بعد از بارها تعویق به دلیل شیوع کرونا جمعه آینده ٢٥ تیرماه جاری در ۸۴ شهرستان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، آزمون وکالت ۹۹ که قرار بود در آذرماه سال گذشته برگزار شود بارها به علت افزایش شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی