کامرانی‌فر: تاریخ پیشنهادی ما برای انتخابات دهم شهریور است

به گزارش ایرنا، حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدارسیون فوتبال در شروع مجمع اظهار داشت: امروز یک روز سرنوشت‌ساز برای فوتبال کشورمان است. همه نگاه می‌کنند، ببینند چه تصمیمی در خصوص فوتبال گرفته می‌شود. من با صراحت می‌گویم که باید بهترین تصمیم را بگیریم. باید درک درستی از فوتبال را به مردم ایران نشان دهیم. آن‌ها منتظر تصمیمات ما هستند. اعضای هیات رییسه را از دستور جلسه مطلع ساختیم و با توجه با اتفاقاتی که افتاده، من می‌خواهم واقعیت را بگویم. من می‌خواهم اطلاعات دقیق بدهم. 

وی ادامه داد: می‌خواستم همه بیایند و دفاع کنند اما بعد از دستور جلسه جدید، فضای جدیدی در فوتبال به وجود آمد. ما دوست داشتیم فرصت دفاع را بدهیم اما بر اساس اساسنامه نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. برای اینکه به فوتبال ایران و حیثیت آن لطمه وارد نشود، باید بهترین کار را انجام دهیم. من به عنوان دبیر کل تلاش کردم که فوتبال حفظ شود. این اطمینان را به شما می‌دهیم فوتبال ایران دچار مشکل نخواهد شد. 

کامرانی‌فر افزود: دغدغه اول این است که اگر فکر می‌کنید فدراسیون تعلیق یا جریمه نمی‌شود، اشتباه می‌کنید. اگر اتفاقی در فدراسیون افتاده و منجر شده ارکان قضایی دو رای صادر کنند، من هیچ نقشی نداشتم. با آرای صادره از کمیته اخلاق و استیناف دعوت کردم و این موضوع بر اساس اساسنامه بوده است. بعد از اینکه استیناف تایید کرد این موضوع را با فیفا و ای اف سی در میان گذاشتیم.

دبیر کل فدارسیون فوتبال عنوان کرد: سوال من از فیفا این بود، شخصی که کمیته اخلاق او را محروم کرده، می‌تواند در مجمع حضور داشته باشد که به صراحت گفتند نه. هر کسی طبق آرای قضایی حضور ندارد شرایط سمت گرفتن را از دست داده است. کسی بخواهد در مجمع باشد باید سمت داشته باشد.

وی ادامه داد: باید یادآوری کنم. همین اساسنامه این موضوع را اعلام کرده است. ما امکان حضور فرد محروم شده را نداریم. شاید این موضوع علی رغم میل باطنی من باشد اما مجبور هستیم. افراد مجمع، شما باید در مورد فوتبال تصمیم بگیرید. طبق قانون فیفا امکان ریاست از یک شخص سلب شده و نمی‌توانیم فرصتی به او بدهیم. آن شخص هر جا هست برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم. هر شخصی بوده، خدماتی هم داشته است. امسال سال به شدت مهمی است. همه اتفاقاتی که در این مدت افتاده دچار ابهاماتی شده است. نیاز به مجموعه‌ای داریم تا فوتبال را به صورت قدرتمند پیش ببریم. سال بسیار مهمی پیش روی فوتبالمان است.

کامرانی‌فر تصریح کرد: بند چهارده را از دستور جلسه خارج می‌کنیم و همینجا اعلام می‌کنم کمتر از سه ماه طبق تایید فیفا و ای‌اف‌سی کارهای برخی افراد که حضور ندارند را انجام می دهیم. تاریخ پیشنهادی ما برای انتخابات دهم شهریور است. 

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی