زغال کبابی و انواع آن : سالار سوز جنوب

مجموعۀ سالار سوز جنوب قصد دارد در این مقاله به صورت اختصاصی به موضوع نحوۀ تولید زغال و معرفی انواع آنها بپردازد. در این صورت اطلاعات جامعی در خصوص زغال ها بدست می آورد و راحت تر می توانید انتخاب و خرید زغال کبابی و دیگر انواع زغال را انجام دهید. همانطور که می دانید علت توسعۀ تولید زغال در سطح جهانی، این است که در سطح شهر امکان تهیۀ چوب خشک فراهم نمی باشد و از آنجایی که انسان برای انجام برخی از فعالیت های خاص نیازمند به تهیۀ آتش می باشند، تولید زغال توانسته این نیاز را مرتفع سازد. در همین راستا شاهد فروش زغال لیمو کبابی در سطح بازار می باشیم که در ادامه بیشتر به ویژگی های این نوع زغال اشاره می نمائید.

فرآیند تولید زغال لیمو کبابی

با توجه به مطالب مذکور، تولید انواع زغال با استفاده از کوره های مخصوص ذغال صورت می گیرد و معمولاً به صورت دو روش رایج صورت می گیرد که در ادامۀ متن بیشتر بدان خواهیم پرداخت.

  • تولید ذغال کبابی با استفاده از چوب درختان

از گذشته های دور تا کنون شاهد تولید زغال از طریق چوب درختان می باشید. در ابتدا فرآیند تولید زغال به صورت طبیعی صورت می گرفت و در مکان معینی اقدام به سوزاندن چوب های درختان می نمودند ولی با گذشت زمان و با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته تلاش نموده اند با استفاده از کوره های مخصوص بتوانند فرآیند تولید زغال را به صورت کاملاً بهینه سازی شده انجام دهند. زغال از جمله محصولات جامد و سبک است که دارای شکنندگی بالایی می باشد و به صورت اسفنجی و رنگ سیاه می باشند. از نظر علمی می توان گفت : تولید زغال کبابی حاصل پیرولیز زیست توده می باشد که در دمای بیش از 300 درجۀ سانتی گراد تولید می شود. عمدۀ عنصر تشکیل دهندۀ زغال ها، کربن است که البته شامل درصد اندکی از عناصر دیگر همچون هیدروژن، اکسیژن، نیروژن، گوگرد و خاکستر می باشد.

گفته می شود، پیرولیز فرآیندی ترموشیمیایی است که در طی آن مواد آلی در اثر گرما و در غیاب اکسیژن یا عناصر هالوژنی تجزیه شده و به نوعی به مواد ساده تری تبدیل می شوند. در طی این فرآیند یک سری تغییرات شیمیایی به صورت همزمان اتفاق می افتد که دارای ماهیت فیزیکی هستند و به هیچ عنوان برگشت پذیر نیستند. حاصل این فرآیند را می توان در دیگر موارد زیست توده ای ملاحظه نمود که عبارتند از تولید مواد آلی فرار، گازهایی که شامل دی اکسید کربن، هیدروژن، مونو اکسید کربن، اسید استیک، سرکه و … می باشند. به طور کلی میزان آنها اتباط مستقیم به میزان مادۀ اولیه، نوع و روند فرآیند آنها خواهد داشت. امروزه شاهد گسترش فرآیند تولید زغال کبابی و دیگر انواع زغال در جهان می باشیم.

نکتۀ مهم و اساسی که در حوزۀ فروش زغال می توان ملاحظه نمود، این است که زغال ها را می توانند از چوب های مختلف تولید نمایند. در این صورت زغال هایی با یک سری ویژگی های مخصوص تولید می شوند که باعث تمایز آنها نسبت به یکدیگر می شود. در حال حاضر بیشتر از افراد طرفدار خرید زغال لیمو کبابی هستند چون از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هنگام سوختن، بوی خوشی از آنها متساعد می شود.

  • تولید ذغال کبابی با استفاده از ترکیبات چوب

دستۀ دوم زغال های موجود در بازار به ذغال هایی معطوف می شود که از خاک اره، خاک زغال، پوست گردو و مواردی از این قبیل تهیه می گردند. در واقع این نوع زغال ها به صورت فشرده تولید می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. رایج ترین نوع بریکت سوختی است که با استفاده از گرد زغال چوب تولید می شود. قطعاً جهت ساختن این ماده، از زغال چوب آسیاب شده استفاده می شود که گرد حاصله به صورت چسب و حالت صمغ گیاهی در کنار افزودنی های دیگر در هم آمیخته می شوند. سپس مخلوط بدست آمده را تحت فشار و گرما قرار می دهند و در مرحلۀ بعدی در اشکال متفاوت برش داده می شوند و به صورت قالب درآمده و فرآیند خشک شدن آنها آغاز می گردد.

1

فروش زغال کبابی و ویژگی های آن

با توجه به مطالب مذکور، گفته می شود زغال کبابی در اندازه های متفاوت تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. در نتیجه هنگام خرید زغال کبابی می بایست یک سری نکات مهم در نظر گرفته شود که در ادامه پست دقیق تر به این موضوع مهم می پردازیم و اینکه نوع زغال بر روی قیمت و همچون دوام آن تأثیرگذار می باشد. مجموعۀ سالار سوز جنوب به صورت حرفه ای در حوزۀ تأمین و فروش زغال فعالیت می کند و توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان در بازار، انواع زغال لیمو منجمله زغال لیمو کبابی و زغال لیمو حبه ای و سکه ای جهت مصارف استعمال دخانیات تولید و روانۀ بازار نمایند.

همانطور که می دانید یک زغال با کیفیت دارای یک سری مشخصه هایی است که باعث تمایز آنها با دیگر انواع زغال در بازار می گردد و افرادی که به دنبال تهیۀ ذغال کبابی مرغوب هستند، می بایست این نکات مهم را مد نظر داشته باشند. از ویژگی های مهمی که یک زغال لیمو کبابی می بایست داشته باشد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • فاقد دود باشد
  • زود خاموش نشود
  • خاکستر زیاد تولید نشود
  • فاقد تولید گاز سمی باشد
  • به هیچ عنوان جرقه نداشته باشد
  • ظاهر منسجم و یکنواخت داشته باشد
  • با دوام بوده و ماندگاری بیشتری داشته باشد
  • پر حرارت بوده و گرمای یکنواختی تولید نماید
  • بدون باد نیز روشن باشد و حرارت خود را داشته باشد

با مد نظر قرار دادن هر کدام از مواد مذکور، راحت تر می توانید زغال مورد نیاز خود را تهیه نمائید. فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید زغال مؤثر می باشد که داشتن انسجام و یک تکه بودن از موارد مهم و اساسی است که برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

پارامترهای مؤثر بر قیمت ذغال کبابی

با توجه به اینکه جهت پخت کباب نیاز به حرارت یکنواخت و حرارت زیاد می باشد، بنابراین هنگام خرید زغال کبابی توصیه می کنیم به دنبال ذغال های یک تکه در ابعاد بزرگ باشید چون مدت زمان بیشتری روشن هستند. از این رو قیمت زغال کبابی بر اساس پارامترهای متعددی تعیین می گردد که می توان به شکل ظاهری، نوع و ابعاد آنها اشاره نمود. در نتیجه افرادی که تمایل به خرید زغال لیمو کبابی دارند، می توانند با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب زغال مورد نیاز خود را تهیه نمایند. سالار سوز جنوب بر حسب نیاز بازار و مشتریان، توانسته در لیست محصولاتی که عرضه می کند، امکان خرید ذغال لیمو کبابی ارزان را به صورت بسته بندی کیلویی برای مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها فراهم سازد.

ذغال کبابی

جهت استعلام قیمت انواع زغال و سفارش اینترنتی زغال می توانید با کارشناسان فروش سالارسوز جنوب تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی می باشد و همواره با تأمین زغال های درجه یک، بهترین محصولات را عرضه می نمایند. ذغال فشرده کبابی، زغال لیمو جهرم کبابی، زغال لیمو سکه ای، زغال حبه ای، زغال سفید، زغال چینی وارداتی، ذغال چینی ایرانی و … تنها برخی از انواع زغال موجود در این مجموعه به شمار می روند که می توان آنها را با قیمت مناسب به صورت کیلویی تهیه نمائید.

https://2khanshop.com/

کسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی