یزدانی: با پذیرش در مقطع دکتری فصل بعد به استقلال بازخواهم گشت

به گزارش ایرنا، سیاوش یزدانی دوشنبه شب در حاشیه مراسم قهرمانی استقلال در لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این قهرمانی کمترین حق استقلال و هواداران بود.

وی بیان کرد: خیلی خوشحالم که استقلال توانست قهرمان شود. من هر چه که دارم از همین هواداران استقلال دارم و خیلی خوشحالم که امشب در کنار آنها بودم.

مدافع اسبق تیم استقلال تهران گفت: بله، جام را به خانه خواهم برد، اما در کنارش نمی‌خوابم. ناراحتم که نتوانستم تا آخر در کنار سایر بازیکنان باشم. در حال حاضر در مقطع دکتری قبول شده و امروز آزمون مصاحبه خود را دادم امیدوارم با موفقیت در این مرحله، بتوانم به استقلال بازگردم.

یزدانی گفت: باشگاه ملوان در لحظات پایانی به من اجازه داد که در مراسم قهرمانی استقلال حضور پیدا کنم.

وی در مورد شرایط حضورش در تیم ملی اظهار کرد: در مورد تیم ملی چه باید بگویم. یک هفته بعد از اینکه سرباز شدم دیگر به تیم ملی دعوتم نشدم. در شرایط فعلی بازیکن ملوان هستم. البته چند ماه است که فوتبال بازی نکرده‌ام.

تیم فوتبال استقلال تهران با کسب یک امتیاز از بازی نفت مسجد سلیمان موفق شد ضمن کسب عنوان قهرمانی بدون باخت، رکورد بهترین خط دفاع و بیشترین امتیاز در یک فصل را از آن خود کرده و با کسب ۶۸ امتیاز از ۳۰ مسابقه به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران در فصل بیست و یکم برسد.

آبی‌های تهران پس از پایان بازی با نفت مسجد سلیمان، در حضور تماشاگران بیشمار خود در ورزشگاه آزادی، چهارمین قهرمانی خود را در لیگ خلیج فارس جشن گرفتند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی