اعتراف آرژانتینی؛ مسی تکلیف برنده توپ طلا را روشن کرد

به گزارش ایرنا، بنزما در حال حاضر برترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است. مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها با ۳۰۹ گل زده «آلفردو دی‌استفانو» را پشت سر گذاشته است.

مسی در گفت‌وگو با TyC Sports (شبکه تلویزیونی آرژانتینی) در خصوص شرایط کنونی و اتفاقات رخ داده در فصل جاری به همراه پاری‌سن‌ژرمن و حذف شدن از لیگ قهرمانان توسط رئال مادرید صحبت‌هایی را مطرح کرد.

یکی از عمده دلایل شکست پی. اس. جی در سانتیاگو برنابئو در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، کریم بنزما بود؛ مهاجم فرانسوی که در نیمه دوم دیدار با هت‌تریک خود کهکشانی‌ها را راهی یک چهارم کرد و در ادامه نیز، این تیم با برتری یک بر صفر برابر لیورپول در فینال، برای چهاردهمین بار لیگ قهرمانان را تصاحب کرد.

فوق ستاره آرژانتینی با تمجید از رقیب فرانسوی خود، به موج جاری هواداران فوتبال پیوست و اعتراف کرد که مهاجم مهارنشدنی رئال استحقاق بردن توپ طلا را دارد.

وی در این باره گفت: به نظرم هیچ شکی وجود ندارد. کاملا محرز است که بنزما سال شگفت‌انگیزی را پشت سر گذاشته و در پایان هم لیگ قهرمانان را فتح کرد و از مرحله یک هشتم، در تمام بازی‌ها مهره کلیدی و تعیین‌کننده بود. فکر می‌کنم در مورد برنده توپ طلای امسال هیچ شکی وجود نداشته باشد.

مرد فرانسوی در جریان ۴۶ بازی برای رئال در این فصل ۴۴ گل و ۱۵ پاس گل به نام خود ثبت کرده و این اعداد در حال حاضر او را به عنوان بهترین شماره ۹ جهان فوتبال تثبیت کرده است.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی