لواندوفسکی شمشیر را از رو بست؛ «جدایی از بایرن بهترین تصمیم است»

به گزارش ایرنا، «روبرت لواندوفسکی» مهاجم ۳۳ ساله بایرن در طول دو فصل گذشته ۹۸ گل برای باواریایی‌ها به ثمر رسانده و نوامبر سال گذشته نیز در یک قدمی فتح توپ طلا قرار گرفت.

او از زمان پیوستن به بایرن از بورسیا دورتموند در سال ۲۰۱۴، هشت بار متوالی جام قهرمانی بوندسلیگا را با این تیم بالای سر برده و در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ هم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.

با این حال، مرد لهستانی اوایل ماه جاری اعلام کرد که قرارداد خود که در ژوئن ۲۰۲۳ به اتمام می‌رسد را تمدید نخواهد کرد. «اولیور کان» مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ نیز متعاقبا اعلام کرد که لواندوفسکی باید به تعهدات قراردادی خود پایبند بماند.

و حالا لواندوفسکی با اعلام اینکه دوران حضور وی در بایرن به سر رسیده، پاسخ کان را داده و امیدوار است که برای فصل پیش رو مجبور به ماندن در آلیانس آرنا نشود.

این اخبار در حالی منتشر شده که باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن لوا ابراز تمایل کرده است.

لواندوفسکی در خصوص جدایی از بایرن گفت: داستان من با بایرن به پایان رسیده و دیگر نمی‌توانم همکاری خوبی را با باشگاه متصور شوم. امیدوارم آنها جلوی رفتن من را نگیرند زیرا توانایی چنین کاری را دارند. انتقال من بهترین راه‌حل برای همه است.

ستاره لهستانی در مجموع ۳۷۵ بازی برای بایرن، در مجموع ۳۴۴ گل به ثمر رسانده است.

بایرن باوجود اینکه «توماس مولر» ۳۲ ساله قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده است، هیچ جایگزین مستقیمی برای لواندوفسکی در اختیار ندارد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی