صیادمنش: بازی‌های دوستانه مهم است/ باید با آمادگی کامل راهی جام جهانی بشویم

به گزارش ایرنا،  الهیار صیادمنش در خصوص شرایط اردوی تیم ملی افزود: بعد از حدود ۳ ماه فرصتی دست داد تا دور هم جمع شویم. امیدوارم از این فرصتی که داریم به خوبی استفاده کرده تا بتوانیم به اهداف خود دست یابیم. فکر می‌کنم تنها یک اردوی دیگر تا جام جهانی خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم به بهترین شکل ممکن از آن شرایط استفاده کنیم.

وی در خصوص لغو دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کانادا تصریح کرد: باید قبل از جام جهانی فوتبال ۱۰۰ درصد بازی دوستانه داشته باشیم چراکه باید با هماهنگی وارد جام جهانی بشویم، این آماده سازی خیلی اهمیت دارد و امیدوارم اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

صیادمنش در مورد عملکرد خود در تیم هال‌سیتی هم گفت: طبیعی است که وقتی یک بازیکن تیمش را عوض می‌کند کمی زمان می‌برد تا خودش را با شرایط جدید وفق دهد.  به نظرم یک نیم فصل یا حدود ۵ ماه طول می‌کشد که این سازگاری ایجاد شود.  خوشبختانه موفق شدم با این شرایط کنار آمده و خودم را خیلی زود وفق بدهم. تلاشم این است که فصل بعدی، فصل خوبی برای من باشد و بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.  

گفتنی است اردوی تیم ملی فوتبال ایران از امروز آغاز شده و کاروان فوتبال کشورمان فردا جهت برگزاری اردوی خود راهی قطر خواهد شد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی