وینی پاسخ نیمار را داد؛ با راهنمایی‌ بنزما پیشرفت کردم

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با تک گل وینیسیوس جونیور موفق شد از سد لیورپول انگلیس عبور کند تا برای چهاردهمین بار جشن قهرمانی را در بزرگترین جشنواره فوتبال باشگاه‌های اروپا برگزار کند. گلزنی ستاره جوان برزیلی در فینال لیگ قهرمانان با تمجید کارشناسان همراه بود و آنان این ستاره نوظهور فوتبال را یکی از امیدهای برزیل در ادوار مختلف جام جهانی قلمداد می‌کنند.

تمجیدهای کارشناسان از عملکرد وینی موجب شد تا برخی از بزرگان فوتبال مانند نیمار با نادیده گرفتن نقش کریم بنزما، بازیکن جوان برزیلی را مستحق توپ طلای فوتبال جهان بدانند. کلید خوردن تقابل وینیسیوس و کریم بنزما از سوی کاپیتان تیم ملی برزیل در حالی است که فیزیوتراپ وینیسیوس با انتشار تصاویری به تمام احتمالات پایان داد.

تیاگو لوبو تصویری در فضای مجازی منتشر کرد که ستاره برزیلی پیراهنی با تصویر بنزما را بر تن دارد. در توضیح این تصویر آمده است: حقیقت این است که وینی نه تنها به معنای واقعی کلمه لباس بنزما را بر تن کرده است، بلکه مانند بازیکن شماره ۹ رئال مادرید، یک گلزن تمام عیار شده است.

لوبو در ادامه با اشاره به تاثیر کریم بنزما بر عملکرد ستاره جوان برزیلی نوشت: وینیسیوس بازیکن سابق فلامینگو نیز اعتراف کرد که با توصیه‌ها و راهنمایی‌های بنزما در مورد چگونگی پیشرفت و تثبیت خود در رئال مادرید گوش داده است. رابطه بنزما و وینی در چند ماه گذشته بسیار دوستانه و حتی پیش از فینال کریم بنزما اعلام کرد وقت آن رسیده که وینیسیوس در بین بهترین‌های جهان قرار گیرد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی