تاثیر منفی قطعی برق و راهکارهایی که ارتباط‌تان را با مشتریان‌تان حفظ می‌کند

قطعی برق ناگهانی اینبار مهر تاییدی بر بی برنامگی وزارت نیرو و برنامه قطعی برق کذایی این وزارتخانه زد. مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق در جمع خبرنگاران دلایل اصلی قطعی برق را ظرفیت پایین تولید نیروگاه‌های برق و تجهیزات استخراج رمز ارز اعلام کرد.

ظرفیت تولید نیروگاه‌ها یا استخراج رمز ارز؟

گمانه‌زنی های زیادی در مورد رابطه استخراج رمز ارز و قطعی برق در بین عموم مردم وجود دارد. مسوولان بالارتبه یکی از دلایل مهم قطع شدن ناگهانی برق را در تهران و شهرستان‌ها استخراج بی‌رویه رمز ارز در حاشیه شهرها می‌دانند. این در حالی است که پیش‌تر وزارت نیرو درصد مصرف برق تجهیزات اسخراج رمز ارز را بسیار کمتر از  میزان تولید برق کشور اعلام کرده بودند. به گفته مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق، ظرفیت تولید نیروگاه‌ها و نیاز مصرف برق با توجه به آمار بیشتر از میزان تولید است و همین موضوع باعث خاموشی بدون برنامه‌ریزی در شهرهای مختلف ایران شد. سخنگوی صنعت برق خاطر نشان کرد در حال سپری کردن گرم‌ترین روزهای سال هستیم که همین موضوع باعث افزایش میزان برق مصرفی اماکن مسکونی و تجاری شده است که طبق برآورد انتظار می‌رود رکورد جدیدی در صنعت برق داشته باشیم.

راهکاری ساده که ارتباط‌تان را با مشتریان‌تان حفظ می‌کند

تاثیر منفی قطعی برق و راهکارهایی که ارتباط‌تان را با مشتریان‌تان حفظ می‌کند

قطعی برق در یک شرکت باعث از کار افتادن تمام ابزارهای ارتباطی، اتوماسیون و نرم‌افزارهای ارتباط با مشتری می‌شود. شاید بتوانیم ساده‌ترین نوع ارتباط را مکالمه تلفنی بدانیم که متاسفانه در زمان قطعی برق سیستم تلفن و خط تلفن ممکن است از کار بیفتد یا اگر تصمیم به برگزاری جلسه‌ای کاری داشته باشید به دلیل قطعی برق امکان برگزاری جلسه نباشد و مجبور به موکل کردن جلسه به یک روز دیگر شوید. درست است که در چنین شرایطی سرعت اینترنت کمی از روزهای دیگر کمتر می‌شود اما داشتن حداقل ارتباط بهتر از قطع کامل ارتباط است.

یکی از ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌ها، استفاده از راهکار سازمانی نواتل است. این راهکار بر پایه رایانش ابری است و تمام خدمات ارتباطی مهم کسب و کارها را روی بستر اینترنت و به صورت خدمات در ازای پرداخت حق اشتراک به مشترکین ارائه می‌دهد. از جمله خدمات راهکار سازمانی نواتل مدیریت تماس (مرکز تلفن ابری)، خط تلفن اینترنتی، کنفرانس تصویری و ارسال و دریافت پیام درون‌سازمانی خواهد بود. در واقع صرفا با داشتن اینترنت و یک نرم‌افزار رایگان بر روی تلفن همراه ارتباط‌تان با مشتریان‌تان حفظ می‌شود. علاوه بر این با توجه به اینکه این سرویس خدماتی به هیچ سخت‌افزاری نیاز ندارد، هزینه‌ای ارتباطی شما را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد و می‌توانید برای همیشه از این سرویس به جای چندین سرویس استفاده کنید و با یک تیر چند نشان بزنید. اگر علاقه‌مند به اطلاعات بیشتر در مورد راهکار سازمانی نواتل هستید می‌توانید با شماره ۸۲۸۰۱۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید. امیدواریم به زودی مشکلات قطعی برق رفع و کسب و کارها و تمام اقشار جامعه دچار چالش‌ها و اتفاقات جدید نشوند.

۲۱۲۱

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی